Ταυτίζεται με τις θέσεις του εισηγητή της αιρετικής βαπτισματικής θεολογίας, Μητροπολίτη Περγάμου κ. Ιωάννη Ζηζιούλα, αφού...
υποκλέπτει τις θέσεις του χωρίς ουδεμία αναφορά της πηγής του και χωρίς να τις παραθέτει εντός εισαγωγικών!
Γιατί άραγε φοβήθηκε να δηλώσει ότι αυτές είναι θέσεις του κ. Ζηζιούλα;
Στην τελευταία επιστολή του προς τον κ. Τσελεγγίδη, υπέκλεψε μία (1) περίπου σελίδα από το άρθρο του λέκτορα στο King’s College του Λονδίνου και συγγραφέα π. Δημητρίου Μπαθρέλλου, «Εκκλησία, Ευχαριστία, Επίσκοπος: Η αρχαία Εκκλησία στην εκκλησιολογία του Ιωάννη Ζηζιούλα» (σελ. 207-214). Το άρθρο περιέχεται στο συλλογικό επιστημονικό-κριτικό τόμο «Η θεολογία του Ιωάννη Ζηζιούλα» που εξέδωσε ο Douglas H. Knight, μεταφράστηκε δε στα ελληνικά και εκδόθηκε από τις εκδόσεις Degiorgio.
Κατά τά άλλα ο οικουμενιστής Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος ψευδολογών ψέγει και καταγγέλλει τον εκδότη του συγκεκριμένου βιβλίου, ότι αν και αντι-οικουμενιστής εκδίδει οικουμενιστικά βιβλία, αλλά ο ίδιος το χρησιμοποιεί θέλοντας —λογοκλοπών— να αντλήσει εξ αυτού ορθόδοξη επιχειρηματολογία!!!
Και όμως, η Δ. Ι. Σύνοδος συνεδριάζει, ασχολήθηκε με δεκάδες —αναγκαία μεν, αλλά δευτερεύοντα θέματα— και ακόμα δεν είδαμε να μας απαντάει αν κάλεσε σε απολογία τον Μητροπολίτη Μεσσηνίας, όπως είναι υποχρεωμένη, αφού εκκρεμεί εναντίον του Μηνυτήρια Αναφορά του «Κοσμά Φλαμιάτου».
Έως πότε, Άγιοι Πατέρες, θα περιφρονείτε την αγωνία των πιστών μελών του σώματος της Εκκλησίας; Κι όμως είστε εκκλησιαστικά-νομοκανονικά και ηθικά υποχρεωμένοι να εξετάσετε την Μηνυτήρια Αναφορά μας. Να καλέσετε το Μητροπολίτη Μεσσηνίας να μετανοήσει για τις αιρετικές δηλώσεις του, που με επιμονή συνεχίζει να διαδίδει, και μάλιστα διδάσκει έναν Μητροπολίτη και έναν καθηγητή δογματικής, στολίζοντάς τους με προσβλητικές εκφράσεις και μη έχοντας το θάρρος να ζητήσει συγγνώμη καί —κυρίως— να μετανοήσει, αποπτύων την αίρεση.
Κατά ανεπιβεβαίωτες δημοσιογραφικές πληροφορίες δε η Διαρκής Ιερά Σύνοδος μεθοδεύει φόρμουλα συμβιβασμού, για τον εκλεκτό του αιρετικού Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου, με τη μεσολάβηση του Ναυπάκτου κ. Ιεροθέου. Δηλαδή να γίνει μια διορθωτική διατύπωση του Μεσσηνίας, για τις αιρέσεις του, που να ικανοποιεί τον Μητροπολίτη Κυθήρων κ. Σεραφείμ, ώστε να πάει αντιπρόσωπός μας στην Βιέννη ο Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος. Τέτοιες μεσοβέζικες θέσεις δεν τις θέλει ο λαός του Θεού. Ο και λογοκλόπος Μεσσηνίας έδωσε εξετάσεις και απέτυχε. Δεν μας εμπνέει πλέον εμπιστοσύνη. Πρέπει ένας μη Οικουμενιστής και μη οπαδός της Ζηζιούλιας Θεολογίας καὶ Εκκλησιολογίας να ορισθεί ως εκπρόσωπός μας για την Μικτή Θεολογική Επιτροπή Ορθοδόξων και Λατίνων. Ας θυμηθούν οι Συνοδικοί Αρχιερείς και ιδιαίτερα ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου, που έχει γράψει εκατοντάδες σελίδες για τα θέματα αυτά, ποια στάση κρατούσαν οι Άγιοι Πατέρες μας σε τέτοιες περιπτώσεις. Θα επανέλθουμε δημοσιεύοντας σχετικά δημοσιεύματα του Μητροπολίτη Ναυπάκτου.