Πριν από ένα περίπου μήνα, ο πατέρας μου παρήγγειλε ένα κινητό από το κεντρικό παράρτημα του Γερμανού στην Άρτα. Το κινητό ήταν με επιδότηση και έκανε ένα περίπου μήνα να έρθει. Όταν ήλθε , λοιπόν, στα χέρια μου είδα ότι είχε ένα πολύ μικρό πρόβλημα στο καπάκι του και επειδή μένω στο εξωτερικό – οπότε αν χαλούσε στο μέλλον δεν θα μπορούσα να κάνω χρήση της εγγύησης – το πήγα στο κατάστημα να το δείξω.
Η κοπέλα , λοιπόν , που δούλευε εκεί μου είπε κοιτώντας το κουτί ότι είχε δώσει ρητές εντολές το κουτί να μείνει ανέπαφο ( πάνω στο κουτί ο λογιστής της εταιρίας που έκανε την παραγγελία , είχε γράψει το επίθετο του πατέρα μου ) και μου είπε πως δεν μπορεί να μου δώσει καινούριο αλλά να το πάει στο σέρβις και έτσι το κινητό θα έφτανε στα χέρια μου μετά από 20 μέρες !!!!!!!!Όταν πήγα να της πω ότι μένω στο εξωτερικό και ότι δεν μπορώ να περιμένω με ΑΓΝΟΗΣΕ προκλητικά πηγαίνοντας στον επόμενο πελάτη.
Ο λογιστής της εταιρίας ανταποκρίθηκε στο αίτημα μου και τους πήρε και ο ίδιος τηλέφωνο , για να δει αν μπορεί να με εξυπηρετήσουν ( σημειωτέον ότι η εταιρία παραγγέλενει αρκετά κινητά κάθε χρόνο). Με θράσος του απάντησαν ότι ΕΚΑΝΑ ΦΑΣΑΡΙΑ !
Ακούστε λοιπόν τι έκανα : ΕΣΒΗΣΑ ΜΕ ΓΟΜΑ το όνομα από το κουτί και πήγα στο άλλο παράρτημα Γερμανού στην Άρτα , που είναι λίγο πιο κάτω. Εκεί , λοιπόν, ο υπάλληλος πήρε το κινητό και έκανε την εξής απλή κίνηση : πείραξε λίγο τα ‘’ ποδαράκια ‘’ από το καπάκι και το κινητό ΈΚΛΕΙΣΕ!
Από όλη αυτή την ίστορία δεν ξέρω τι είναι χειρότερο
- Το ότι η υπάλληλος ήταν αγενέστατη και δεν ήθελε να εξυπηρετήσει;
- Το ότι δεν μπόρεσε ούτε να διακρίνει ούτε να διαχειριστεί ένα ασήμαντο πρόβλημα; ή
- Το ότι είπε ψέματα;
Εγώ πάντως από τη μεριά μου θα ήθελα , να θέσω στη διεύθυνση προσωπικού του ΓΕΡΜΑΝΟΥ τα εξής ερωτήματα :
- Με ποια κριτήρια επιλέγετε τους υπαλλήλους σας ;
- Από ολόκληρη μορφωμένη Ελλάδα , αυτούς τους ΣΤΟΚΟΥΣ που τους βρίσκετε ;