Ισως ακούστηκε ως ωραίο μέτρο εντυπώσιασμού αφού κόβουμε το λεωφωρίο από την πλούσια Κηφισιά (με τα βαθύπλουτα λαικά Αλώνια και τους κροίσους των εργατικών πολυκατοικιών , πάνω από 10.000 κάτοικοι). Αλλα και σε όλα τα υπόλοιπα βόρεια προάστια Μαρούσι, Ν.Ερυθραία,Δροσιά,Άνοιξη, Αγ Στέφανο,Διόνυσο,Σταμάτα,Βαρυπόμπη πού κατοικούν εργαζόμενοι. Δηλαδή γιά μία Εκάλη,ένα Καστρί, και μία Πολιτεία θα την πληρώσουν όλοι οι υπόλοιποι. Σημειωτέο είναι ότι το κόστος του ΙΧ είναι 10 Ευρώ, ή του ΤΑΞΙ που υποχρεωτικά χρησιμοποιεί ο κόσμος (από Κηφισιά)ειδικά την νύχτα είναι μεταξυ 35 - 50 Ευρώ ανάλογα με την ώρα, μόνο για να πάει. Εναλλακτική είναι η διαδρομή Λεωφωρίο-ηλεκρικός-προαστιακός. Αλλά τη νύχτα δεν υπάρχει ηλεκρικός και οι εργαζόμενοι δεν εξυπηρετούνται ούτε στις πρωινές βάρδιες, ούτε στις βραδυνές. Ενα λεωφωρίο ήταν όλο και όλο, που σε μία ώρα πήγαινε γύριζε και ξαναφόρτωνε, τι κόστος είχε ???
Κυριακή 15 Αυγούστου 2010
ΚΗΦΙΣΙΑ - ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
Ισως ακούστηκε ως ωραίο μέτρο εντυπώσιασμού αφού κόβουμε το λεωφωρίο από την πλούσια Κηφισιά (με τα βαθύπλουτα λαικά Αλώνια και τους κροίσους των εργατικών πολυκατοικιών , πάνω από 10.000 κάτοικοι). Αλλα και σε όλα τα υπόλοιπα βόρεια προάστια Μαρούσι, Ν.Ερυθραία,Δροσιά,Άνοιξη, Αγ Στέφανο,Διόνυσο,Σταμάτα,Βαρυπόμπη πού κατοικούν εργαζόμενοι. Δηλαδή γιά μία Εκάλη,ένα Καστρί, και μία Πολιτεία θα την πληρώσουν όλοι οι υπόλοιποι. Σημειωτέο είναι ότι το κόστος του ΙΧ είναι 10 Ευρώ, ή του ΤΑΞΙ που υποχρεωτικά χρησιμοποιεί ο κόσμος (από Κηφισιά)ειδικά την νύχτα είναι μεταξυ 35 - 50 Ευρώ ανάλογα με την ώρα, μόνο για να πάει. Εναλλακτική είναι η διαδρομή Λεωφωρίο-ηλεκρικός-προαστιακός. Αλλά τη νύχτα δεν υπάρχει ηλεκρικός και οι εργαζόμενοι δεν εξυπηρετούνται ούτε στις πρωινές βάρδιες, ούτε στις βραδυνές. Ενα λεωφωρίο ήταν όλο και όλο, που σε μία ώρα πήγαινε γύριζε και ξαναφόρτωνε, τι κόστος είχε ???
Εδώ σχολιάζεις εσύ!