tromaktiko: Ακρίβεια...

Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Ακρίβεια...



Καλημέρα παιδιά. Διαβάζω κάθε μέρα το blog σας κ πραγματικά γίνομαι έξαλλος με όσα σας καταγγέλλει ο απλός κόσμος που θέλησε να ξοδέψει τα ωραία του λεφτουδάκια σε κάποιο νησί. Παρόλα αυτά, τελικά όλα τα προβλήματά μας ξεκινάνε απο παλιά...
πριν καμιά 10αριά χρόνια για την ακρίβεια...απο τότε που μπήκε στη ζωή μας το κωλοευρώ! Χθές σκεφτόμουν πώς ζούσα πριν το ευρώ κ πώς μετά. Έχασα τον ύπνο μου. Τα νεύρα μου κουρελιάστηκαν. Πώς να μην έχουμε οικοÎ! �ομικό πρόβλημα όταν ενα μπουκαλάκι νερό έκανε 50δρχ. και την επόμενη μέρα έκανε 0,50€ (170δρχ); Όταν ένα μπουκάλι γάλα έκανε 100δρχ και την επόμενη μέρα έκανε 1€ (340,75δρχ); Όταν μια μερίδα πατάτες έκανε 300δρχ. και την επόμενη μέρα 3€(1020δρχ);; Και αυτά είναι μόνο ελάχιστα παραδείγματα. Όλα σε αυτή τη χώρα έγιναν ΛΑΘΟΣ! Και φυσικά κανείς μα κανείς δεν ήλεγξε κανέναν. Το μόνο που έμεινε στάσιμο ποιό ήταν; Καλα μαντέψατε! Οι μισθοί μας! Με την ίδια λογική εγώ που αμοιβόμουν με 200000 δρχ θα έπρεπε την επόμενη μέρα να παίρνω 2000€; Σωστός; Όχι όμως. Και φτάσαμε το 2010 όχι μόνο να μην παίρνουμε καμιά αύξηση ενώ όλα γύρω μας έχουν εκτιναχτεί στα ύψη αλλά είχαμε κ μειώσεις μισθών! Το άκρων άωτον του παραλογισμού δλδ! Και δυστυχώς τα χειρότερα ακόμα δεν έχουν έρθει...Σε λίγο καιρό που ο φόρος θα ανέβει απο 11% σε 23% θα πούμε το ψωμί ψωμάκι. Είμαι τόσο μα τόσο απογοητευμένος απο αυτή τη χώρα. Είμαι τόσο θυμωμένος που μου στερούν το βασικότερο αγαθό της ζωής....την ίδια την ζωή!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!