Απόλυτο σκοταδι. Ευτυχως ειχα ανοιχτα τα φωτα στη μηχανη και με πολλή μεγάλη δυσκολία εβλεπα τις διαχριστικες γραμμες. Ηταν ότι πιο τρομακτικό έχω ζήσει στην οδηγηση. Καμμια προειδοποίηση πριν και κανενα φωσ ασφαλείας. Το σ! υγκεκριμένο τουνελ εχει παντα προβληματα με το φωτισμό του που κι όταν ακόμη λειτουργει πολλές λάμπες ειναι διαρκως βραχυκυκλωμενες και δημιουργουνται μεγάλα κενα φωτισνου,Κατι που δυσκολευειτην οδηγηση. Μαλιστα τηλεφωνησα επώνυμα στο 100 και ενημερωσα για το συμβαν μια ευγενικοτατη κυρια στο τηλεφωνικο κεντρο. Παρακαλώ να αναρτηθει αρκετές φορες η συγκεκριμενη πληροφορία.Αναφερω ότι γινονταν εργα στο αντιθετο ρευμα και γιαυτο η κατευθυνση προσ πειραια δεν λειτουργουσε. Επίσης αν τυχον σημειώθηκε εχτες εκεινη την ώρα καποιο ατυχυ! μα στο τουνελ θα οφειλετει στην έλ! ειψη φωτισμού. Ας αναλάβει καποιος δημοσιογραφος να εξετάσει την ασφαλεια που παρεχει το συγκεκριμενο η και άλλα τουνελ. Δε θελω να φανταζομαι τι θα γινοταν σε περιπτωση έκτακτης ανάγκης...Πώς εχουν φτιαχτει οι εξοδοι διαφυγης. και κατι τελευταιο αλλα πολυ σημαντικο. Πριν την εισοδο στο εν λογω τουνελ αρκετα μεγαλου μηκους (800-100ομ) δεν υπάρχει καμια προειδοποιητικη φωτεινη ταμπέλα.
Τρίτη 24 Αυγούστου 2010
ΤΟΥΝΕΛ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΑΜΑ!
Απόλυτο σκοταδι. Ευτυχως ειχα ανοιχτα τα φωτα στη μηχανη και με πολλή μεγάλη δυσκολία εβλεπα τις διαχριστικες γραμμες. Ηταν ότι πιο τρομακτικό έχω ζήσει στην οδηγηση. Καμμια προειδοποίηση πριν και κανενα φωσ ασφαλείας. Το σ! υγκεκριμένο τουνελ εχει παντα προβληματα με το φωτισμό του που κι όταν ακόμη λειτουργει πολλές λάμπες ειναι διαρκως βραχυκυκλωμενες και δημιουργουνται μεγάλα κενα φωτισνου,Κατι που δυσκολευειτην οδηγηση. Μαλιστα τηλεφωνησα επώνυμα στο 100 και ενημερωσα για το συμβαν μια ευγενικοτατη κυρια στο τηλεφωνικο κεντρο. Παρακαλώ να αναρτηθει αρκετές φορες η συγκεκριμενη πληροφορία.Αναφερω ότι γινονταν εργα στο αντιθετο ρευμα και γιαυτο η κατευθυνση προσ πειραια δεν λειτουργουσε. Επίσης αν τυχον σημειώθηκε εχτες εκεινη την ώρα καποιο ατυχυ! μα στο τουνελ θα οφειλετει στην έλ! ειψη φωτισμού. Ας αναλάβει καποιος δημοσιογραφος να εξετάσει την ασφαλεια που παρεχει το συγκεκριμενο η και άλλα τουνελ. Δε θελω να φανταζομαι τι θα γινοταν σε περιπτωση έκτακτης ανάγκης...Πώς εχουν φτιαχτει οι εξοδοι διαφυγης. και κατι τελευταιο αλλα πολυ σημαντικο. Πριν την εισοδο στο εν λογω τουνελ αρκετα μεγαλου μηκους (800-100ομ) δεν υπάρχει καμια προειδοποιητικη φωτεινη ταμπέλα.
Εδώ σχολιάζεις εσύ!