tromaktiko: KTEΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

KTEΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ



Θα ήθελα να καταγγείλω με μεγάλη πικρία το ΚΤΕΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ-ΛΑΣΙΘΙΟΥ τη απαράδεκτη πολιτική που προσφάτως εφάρμοσε.

Χρειάστηκε να ταξιδέψω σήμερα, καθότι είμαι φαντάρος, για να παω στη μονάδα που υπηρετώ.Όταν ζήτησα από τον εισπράκτορα να κόψει το εiσητήριο μου του ανέφερα ότι είμαι φαντάρος ώστε να μου κανει την απαραίτητη έκπτωση.Η απάντηση του ήταν ότι πλέον δεν υφίσταται έκπτωση για τους στρατευμένους.Έκπληκτος ανέφερα ότι είμαι παράλληλα και φοιτητής,ώστε να κάνει τουλάχιστον την έκπτωση.Προς έκπληξη μου για άλλη μια φορά, μου τόνισε ότι δεν υπάρχει έκπτωση πλέον ούτε στους φοιτητές!!!
Δεν μπορώ να φανταστώ με ποια λογική, και ιδιαίτερα σε τέτοιους καιρούς αφαιρούν τις προβλεπόμενες εκπτώσεις(και μάλιστα μόνο στην κρήτη) που ως γνωστόν,φαντάροι και φοιτητές δέν έχουν κανένα εισόδημα και το κράτος προβλέπει τέτοιες εκπτώσεις για να τους διευκολύνει.
Καλό θα ήταν οι Κ.κ. αρμόδιοι να βάλουν λίγο νερό στο κρασί τους και να αναλογιστούν με λογική και σύνεση απο ποιες κοινωνικές ομάδες μπορούν να αντλήσουν κεφάλαια και ίσως ποιες καινοτομίες μπορούν να εφαρμόσουν ώστε να κερδίζουν περισσότερα χρήματα.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!