τονίζει ότι στόχος είναι να προσελκύσουν καταναλωτικό κοινό που θα επισκεφθεί την πόλη και θα κάνει τις αγορές του σε συμφέρουσα τιμή.
Στην επιστολή αναφέρεται, μεταξύ άλλων:
«Με τη λήξη των θερινών εκπτώσεων και προκειμένου να ενισχυθεί η αγοραστική κίνηση στα εμπορικά καταστήματα του Πειραιά, προτείνουμε να ανακηρυχθεί ο Σεπτέμβριος ως μήνας "Φθινοπωρινών αγορών - Χαμηλών τιμών" και χωρίς την ένδειξη προσφορές στις προθήκες των καταστημάτων μας, διατηρώντας μία χαμηλή τιμή στα προϊόντα μας κατά προτίμηση με κόκκινο χρώμα-, να προσκαλούμε το καταναλωτικό κοινό να επισκεφθεί την πόλη μας και να κάνει τις αγορές του από τα καταστήματα με τη συμφέρουσα και μοναδική - κόκκινη τιμή».
Στην επιστολή γίνεται ακόμα αναφορά στις προσφορές, βάσει του Ν.3377/19.8.05, σύμφωνα με τον οποίο επιτρέπονται οι προσφορές συγκεκριμένων προϊόντων ή προϊόντων, ορισμένης κατηγορίας για χρονικό διάστημα που δεν μπορεί να υπερβεί τις 10 συνεχόμενες ημέρες, εφόσον αναγράφονται ευκρινώς η παλαιά και η νέα τιμή των προϊόντων, σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία όπου εκτίθενται τα προσφερόμενα προϊόντα.
Σε κάθε περίπτωση απαγορεύεται η προσφορά ειδών, των οποίων η ποσότητα υπερβαίνει το 50% του συνόλου των ειδών που διαθέτει το κατάστημα. Νέα προσφορά του ίδιου προϊόντος δεν επιτρέπεται πριν παρέλθουν 60 ημέρες από την προηγούμενη.
Ο υπεύθυνος κάθε εμπορικού καταστήματος, οφείλει να ανακοινώνει στον Εμπορικό Σύλλογο και στη Διεύθυνση Εμπορίου της Νομαρχίας Πειραιά τις προσφορές που προτίθεται να κάνει, τουλάχιστον 1 ημέρα πριν από την έναρξή τους.
Αν οι προσφορές είναι ανακριβείς ή παραπλανητικές ως προς το ποσοστό μείωσης των τιμών των προσφερομένων ειδών ή ως προς την ποσότητα αυτών ή ενέχουν οποιασδήποτε μορφής απόκρυψη ή παραπλάνηση, επιβάλλονται ποινικές κυρώσεις και πρόστιμο 500 μέχρι 50.000 ευρώ με απόφαση Νομάρχη, ανάλογα με την βαρύτητα και την συχνότητα της παράβασης.
Πηγή: In.gr