Πριν μερικές μέρες ακούσαμε στα κανάλια ότι ο όμιλος του Τζόρτζιο Αρμάνι αγόρασε μία μεγάλη έκταση στα Σύβοτα και ακόμα και οι εφημερίδες των Αθηνών, γράψανε εκτενή ρεπορτάζ για την αγοραπωλησία μεταξύ Αθηνάς Ωνάση και Αρμάνι.
Οι μόνοι που παραξενεύτηκαν από την είδηση ήταν οι ντόπιοι στα Σύβοτα Θεσπρωτίας που γνωρίζουν ότι ουδέποτε ο Ωνάσης είχε αγοράσει έκταση στην περιοχή. Και βέβαια η αλήεθαι είναι ότι ο Αρμάνι αγόρασε 160 στρέματα στα Σύβοτα, αλλά αυτά την Λευκάδας και όχι αυτά της Θεσπρωτίας.
Δείτε ένα απόσπασμα από την Ελευθεροτυπία της Τρίτης 3/8/2010 …
Οι μόνοι που παραξενεύτηκαν από την είδηση ήταν οι ντόπιοι στα Σύβοτα Θεσπρωτίας που γνωρίζουν ότι ουδέποτε ο Ωνάσης είχε αγοράσει έκταση στην περιοχή. Και βέβαια η αλήεθαι είναι ότι ο Αρμάνι αγόρασε 160 στρέματα στα Σύβοτα, αλλά αυτά την Λευκάδας και όχι αυτά της Θεσπρωτίας.
Δείτε ένα απόσπασμα από την Ελευθεροτυπία της Τρίτης 3/8/2010 …
Έναν μικρό παράδεισο έκτασης 160 στρεμμάτων, που περικλείει έναν πανέμορφο κόλπο και μια παρθένα έκταση, πούλησε -σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες- η Αθηνά Ωνάση, πριν από ένα 10ήμερο, στον Όμιλο Αρμάνι.
Η έκταση βρίσκεται στα Σύβοτα Ηγουμενίτσας, έναν τόπο που ακόμα έχει παραμείνει αλώβητος και έχει αποφύγει την τσιμεντοποίηση και την κακώς εννοούμενη ανάπτυξη.
Η επαφή των δύο πλευρών έγινε μέσω ισχυρού οικονομικού παράγοντα της Θεσπρωτίας, ο οποίος γνωρίζεται προσωπικά με τον Τζόρτζιο Αρμάνι και ήξερε ότι εκείνος έψαχνε κάτι εξαιρετικό και μοναδικό στην Ελλάδα. Τα υπόλοιπα διαδικαστικά ανέλαβαν οι δικηγόροι των δύο πλευρών.
Η αρχική τιμή που είχε θέσει το οικονομικό επιτελείο της Αθηνάς Ωνάση ήταν 6 εκατομμύρια ευρώ, αλλά μετά τις διαπραγματεύσεις η συμφωνία έκλεισε στα 5 εκατ. ευρώ.
Οι τελικές υπογραφές έπεσαν πριν από 10 ημέρες και ήδη στην περιοχή βρίσκονται Ιταλοί τεχνικοί, μηχανικοί και αρχιτέκτονες προκειμένου να μελετήσουν και να αποφασίσουν για την τελική μορφή της επένδυσης στην έκταση των 160 στρεμμάτων.
Έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο κορυφαίος μετρ της μόδας είχε επισκεφθεί την περιοχή πριν από δύο χρόνια, είδε τα πωλητήρια που είχε βάλει η Αθηνά και εξέφρασε έντονη την επιθυμία να δημιουργήσει ένα πρότυπο τουριστικό συγκρότημα με μεζονέτες, στούντιο, πισίνες, εστιατόρια, μπαρ, γήπεδα, κομμωτήρια, στούντιο ομορφιάς και χαλάρωσης, που θα λειτουργεί και τους δώδεκα μήνες του χρόνου.