Κατεβαίνοντας στην Αθήνα πήγε στις παραλαβές αποσκευών για να πάρει την βαλίτσα του, όπου τον ενημερώνουν πως έγινε λάθος και η βαλίτσα του φορτώθηκε σε τραίνο που θα έρθει στην Αθήνα 45 λεπτά αργότερα (Όπου το μετρό κλείνει). Ο αδερφός μου λοιπόν ηρεμότατα τους λέει ¨Παιδιά δεν μεαπαχολεί για την βαλίτσα, λάθη γίνονται και το μόνο που θέλω όμως είναι να μου βρείτε έναν τρόπο να πάω στο αεροδρόμιο". Ο υπέυθυνος του απαντάει "Εντάξει, θα σου δώσουμε τα μισά λεφτα να πας με ταξί". Ο αδερφός μου πάλι με την εκεφαντώδη ηρεμία ανταπανταει "Εγώ όμως είχα προγραμματίσει να πάω με μετρό. Δεν μπορώ να δώσω πάλι τόσα χρήματα". Και κατευείαν ο υπεύθυνος του ΟΣΕ του σταθμού Λαρίσης πλήρωσε όλο το ποσό (37 ευρώ) και ο αδερφός μου μεταφέρθηκε στο αεροδρόμιο.
Καταλήγωντας θέλω να πώ, παρότι το χάλι των δημόσιων υπηρεσιών και όλων των μπερδεμάτων, μήπως θα πρέπει και η δική μας συμπεριφορά να μην είναι πάντα τόσο νευρώδης και επιθετική;
ANAΓΝΩΣΤΗΣ