tromaktiko: Καμιά φορά χρειάζεται ηρεμία

Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

Καμιά φορά χρειάζεται ηρεμία



Σας γράφω μία ιστορία που συνέβη χθες το βράδυ στον ΟΣΕ. Ο αδεφός μου ταξίδευε από Λάρισα προς Αθήνα και έφτασε στην Αθήνα όπως ήταν προγραμματισμένο στις 10:15 με σκοπό να πάρει τον προαστιακό για να είναι στο αεροδρόμιο. Είχε δώσει τις βαλίτσες του το σταθμό της Λάρισας για να τις μεταφέρουν στην σκευοφώρο του ίδιου τραίνου.

Κατεβαίνοντας στην Αθήνα πήγε στις παραλαβές αποσκευών για να πάρει την βαλίτσα του, όπου τον ενημερώνουν πως έγινε λάθος και η βαλίτσα του φορτώθηκε σε τραίνο που θα έρθει στην Αθήνα 45 λεπτά αργότερα (Όπου το μετρό κλείνει). Ο αδερφός μου λοιπόν ηρεμότατα τους λέει ¨Παιδιά δεν μεαπαχολεί για την βαλίτσα, λάθη γίνονται και το μόνο που θέλω όμως είναι να μου βρείτε έναν τρόπο να πάω στο αεροδρόμιο". Ο υπέυθυνος του απαντάει "Εντάξει, θα σου δώσουμε τα μισά λεφτα να πας με ταξί". Ο αδερφός μου πάλι με την εκεφαντώδη ηρεμία ανταπανταει "Εγώ όμως είχα προγραμματίσει να πάω με μετρό. Δεν μπορώ να δώσω πάλι τόσα χρήματα". Και κατευείαν ο υπεύθυνος του ΟΣΕ του σταθμού Λαρίσης πλήρωσε όλο το ποσό (37 ευρώ) και ο αδερφός μου μεταφέρθηκε στο αεροδρόμιο.
Καταλήγωντας θέλω να πώ, παρότι το χάλι των δημόσιων υπηρεσιών και όλων των μπερδεμάτων, μήπως θα πρέπει και η δική μας συμπεριφορά να μην είναι πάντα τόσο νευρώδης και επιθετική;

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!