tromaktiko: Γιατι ρε Ελλαδα;

Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Γιατι ρε Ελλαδα;



Ειμαι ενας 17χρονος αναγνωστης σας που αυτην την στιγμη βρισκεται στο γραφειο του και διαβαζει γιατι θα παει τριτη λυκειου.









Αναρωτιεμαι γιατι ρε γαμωτο αυτο το συστημα να σε εξοντωνει ετσι?γιατι πρεπει να κριθεις μια φορα στην ζωη σου και απο εκει και περα να χτιστουν ολα πανω σε αυτες τις 5-6 μερες τον εξετασεων?ΓΙΑΤΙ?γιατι να ειμαστε ο μονος λαος που τα παιδια που στ'αληθεια θελουν να σπουδασουν να αποτυγχανουν επειδη δεν μπορει να υπαρξει ! ενα σοβαρο συστημα αξιοκρατιας και ικανοτητας και απλως ενα συστημα παπαγαλισμου?γιατι πρεπει εκτος απο το αγχος αν θα βγαλω την υλη αν θα μπω στην σχολη που θελω να εχω το αγχος να μην μπω σε αλλη πολη και να επιβαρυνω οικονομικα την οικογενεια μου?ο πατερας μου κανονικα θα επρεπε απο περυσι να ειναι σε συνταξη αλλα συνεχιζει να δουλευει και θα συνεχιζει μεχρι να παρω το πτυχιο μου.ΓΙΑΤΙ?γιατι ολα αυτα?φτιαξτε την παιδεια και παψτε να εξοντωνετε καθημερινα τη νεολαια..ΠΑΨΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΤΕ..ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ.ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ.
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!