tromaktiko: Διαγωνισμός για βίντεο κατά της φοροδιαφυγής

Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

Διαγωνισμός για βίντεο κατά της φοροδιαφυγής



ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ τη φοροδιαφυγή ζητά από τους πολίτες με το... αζημίωτο το υπουργείο Οικονομικών! Το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης στο πλαίσιο σχετικής καμπάνιας διοργανώνει ανοικτό διαγωνισμό βιντεοκλίπ, στον οποίο όσοι θέλουν να συμμετάσχουν καλούνται να παρουσιάσουν μια μικρή ιστορία που θα συμβάλλει στην ενίσχυση της φορολογικής συνείδησης και στην καταπολέμηση της φοροδιαφυγής.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ TROMAKTIKOU (video)...




Για να δώσει ακόμη ισχυρότερο κίνητρο στους πολίτες, το υπουργείο θα προσφέρει βραβεία και χρηματικές αμοιβές για τις δέκα καλύτερες συμμετοχές, οι οποίες θα αναδειχτούν από ειδική επιτροπή που θα συσταθεί ειδικά για τον σκοπό αυτό και θα αποτελείται από στελέχη του υπουργείου και επαγγελματίες της επικοινωνίας και της διαφήμισης. Ειδικότερα, προσφέρονται 5.000 ευρώ για όποιον κερδίσει το βραβείο του καλύτερου σποτ, 3.000 ευρώ για τη δεύτερη θέση, 2.000 ευρώ για την τρίτη και από 1.000 ευρώ για κάθε μια από τις υπόλοιπες επτά θέσεις.

Οι συμμετοχές θα υποβάλλονται μέσω Διαδικτύου σε ειδικά διαμορφωμένη ιστοσελίδα, σύμφωνα με τη διαδικασία και τις σχετικές οδηγίες που δημοσιεύονται στον διαδικτυακό τόπο του υπουργείου Οικονομικών, στη διεύθυνση http://www.minfin.gr/video-contest. Οι συμμετοχές αυτές, εφόσον πληρούν τους όρους του διαγωνισμού, θα αναρτώνται στον ιστότοπο αμέσως μετά την υποβολή τους και θα μπορούν να τις βλέπουν οι επισκέπτες της ιστοσελίδας. Οι συμμετοχές θα υποβάλλονται από τη Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2010.

Το υπουργείο Οικονομικών έχει προσδιορίσει ορισμένες ενδεικτικές θεματικές ενότητες για να βοηθήσει όσους θέλουν να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό. Τέτοιες ενότητες είναι η ειλικρινής και ακριβής δήλωση των εισοδημάτων, η έγκαιρη πληρωμή φόρων, η έκδοση και συλλογή αποδείξεων, η αποθάρρυνση αντιλήψεων που οδηγούν σε επιβράβευση της φοροδιαφυγής, η φοροδιαφυγή σε συγκεκριμένες επαγγελματικές ομάδες, η φοροδιαφυγή σε πολίτες με υψηλά εισοδήματα και μεγάλη περιουσία και τέλος τα φορολογικά έσοδα ως μέσο χρηματοδότησης κάθε αγαθού και υπηρεσίας που παρέχεται από το κράτος. Το μήνυμα μπορεί να απευθύνεται σε όλους τους πολίτες ή σε ομάδες - στόχους που θα επιλέξουν οι ίδιοι οι δημιουργοί. Στόχος της προσπάθειας είναι να κινητοποιηθούν περισσότεροι Ελληνες για τη δημιουργία φορολογικής συνείδησης και να αλλάξει η νοοτροπία απέναντι στις φορολογικές υποχρεώσεις.

Τα βίντεο θα τεθούν σε ψηφοφορία από τους χρήστες του Διαδικτύου και τα αποτελέσματά της θα ληφθούν υπόψη κατά την αξιολόγηση των συμμετοχών.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!