Μια σύντομη ιστορία σχετικά με το ότι υπάρχουν ακόμη έντιμες επιχειρήσεις και άνθρωποι σε αυτή τη χώρα και πρέπει να τους το λέμε για να γίνουν περισσότεροι.
Προσπαθώντας να κλείσουμε κάποια εισιτήρια για τις διακοπές μας μέσω μιας ιστοσελίδας ( www.goferry.gr ) για Κρήτη κατά τη διάρκεια της κράτησης κάτι δεν έκανα σωστά και χρεώθηκε η κάρτα μας με το ποσό των 285,- ευρώ. Φοβισμένος ότι θα χρεωθώ για κάτι που δεν αγόρασα και φοβούμενος την Ελληνική παγαποντιά, παίρνω τηλέφωνο στο επόμενο δίλεπτό το πρακτορείο και μου λένε ότι η χρέωση έχει επιστραφεί στη κάρτα μου. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι θα μπορούσαν μέσα σε τόσο λίγο χρόνο να έχουν επεξεργασθεί τη περίπτωσή μου και να λένε αλήθεια, έτσι κάλεσα την υπηρεσία καρτών της τράπεζάς μου για επιβεβαίωση και η απάντηση ήταν « Η κάρτα σας χρεώθηκε με 185,- ευρώ και ξανά πιστώθηκε με το αντίστοιχο ποσό 2 λεπτά μετά, από το e-shop της εταιρείας goferry.gr «
Δεν περίμενα τόσο γρήγορη αντίδραση και απροβλημάτιστη, μπράβο σας, συνεχίστε έτσι και θα τα ξεπεράσουμε τα δύσκολα.
Εννοείτε ότι συνέχισα και έκανα τις κρατήσεις μου με αυτή την εταιρεία και όλα πήγαν θαυμάσια, από τη παραλαβή των εισιτηρίων στο λιμάνι μέχρι και την έκδοση αποδείξεων που ζήτησα και η όλη διαδικασία ήταν άμεση.
Ένας Ταξιδιώτης του Αυγούστου.