tromaktiko: ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΑ

Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΑ



Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους 3 υπαλλήλους καθαριότητας στη συλλογή μεγάλων αντικειμένων του δήμου Χαλκιδέων που την Παρασκευή 20/8 έκαναν τα αδύνατα δυνατά,
με κίνδυνο να βρουν τον μπελά τους, ενοχλώντας μεσάνυχτα κάποια κυρία στο δήμο και αυτή με τη σειρά της τον αντιδήμαρχο και βοήθησαν εμένα και την οικογένειά μου, σύζυγο, 2 μικρά παιδιά και πεθερά ώστε να βρεθεί ο υπεύθυνος του υπόγειου (κλειστού) πάρκινγκ στην παλιά αγορά και να μου ανοίξει ο άνθρωπος το πάρκινγκ όπου είχα παρκάρει το αυτοκίνητό μου για να μπορέσω να επιστρέψω στη Αθήνα. Nα σημειωθεί ότι το πάρκινγκ κλείνει στις 11 το βράδυ ενώ εγώ από αμέλειά μου φυσικά, δεν πρόσεξα την ταμπέλα στη είσοδο και επέστρεψα στις 12 παρά τέταρτο. Ζητάω συγνώμη από τους εμπλεκομένους και κυρίως από το παληκάρι που έσπευσε να μου ανοίξει, αν και στην αρχή είχε ύφος βαρύ ίσως και δικαιολογημένα. Να σημειώσω βέβαια ότι ο αξιωματικός υπηρεσίας του Α.Τ. Χαλκίδας που απευθύνθηκα, στην προσπάθειά μου να βρώ κάποιο τηλέφωνο του δήμου για να εξυπηρετηθώ, μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!