tromaktiko: Καταγγελία για την ΕΥΑΓΓΕΛΛΟΥ ΑΕ στην Λάρισα

Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Καταγγελία για την ΕΥΑΓΓΕΛΛΟΥ ΑΕ στην Λάρισα



Το Νοέμβριο του 2009 ο πατέρας μου, αγόρασε από την ΕΥΑΓΓΕΛΛΟΥ ΑΕ στην Λάρισα (http://www.evaggelou.gr/) νέο αυτοκίνητο μάρκας Peugeot 308.
Κατά την αγορά δεν του δόθηκε το εγχειρίδιο χρήσης, το οποίο υποσχέθηκαν από την εταιρεία ότι θα το αποστείλουν το δυνατό συντομότερο. Τελικά, το εγχειρίδιο παραλήφθηκε χωρίς να είναι σφραγισμένο μετά από δική του όχληση στις 5/8/2010 , όταν και πραγματοποιήθηκε το 2ο σερβις του αυτοκινήτου.

2 ημέρες μετά το σέρβις, το αυτοκίνητο παρουσίασε πρόβλημα στον καταλύτη ενώ ήταν εν κινήσει και καθότι ήταν Σάββατο, το πήγε στην αντιπροσωπεία την Δευτέρα 9/8/2010. Το πρόβλημα του είπαν από την αντιπροσωπεία οφειλόταν σε προβληματικό μπουζί το οποίο άλλαξαν και το χρέωσαν 65 Ευρώ. Στην ερώτηση γιατί δεν το έλεγξαν στο σέρβις, η απάντηση της εταιρείας ήταν ότι το ελέγχουν στα 60.000 χιλιόμετρα (ενώ το αυτοκίνητο είχε μόλις 11500) και στην ερώτηση γιατί δεν καλύπτεται από την εγγύηση εφόσον δεν έχει περάσει το χρονικό διάστημα κάλυψης είπαν ότι είναι αναλώσιμο. Το ότι ένα μπουζί που ελέγχεται από την εταιρεία στα 60000 χιλιόμετρα και παρουσιάζει πρόβλημα στα 11500 χιλιόμετρα είναι προβληματικό εξαρχής και πρέπει να καλυφθεί από την εταιρεία δεν το δέχθηκαν ως επιχείρημα και απάντησαν ότι "αυτά συμβαίνουν σε αυτοκίνητα". Επίσης, κατά την εταιρεία το πρόβλημα ήταν τόσο σοβαρό που εάν δεν πήγαινε στην αντιπροσωπεία θα μπορούσε να κάψει την μηχανή.

Τέλος, του είπαν ότι αν τα σέρβις δεν γίνονται στην αντιπροσωπεία, αυτή δεν καλύπτει την εγγύηση, γεγονός παράνομο.

Θεωρώ ότι η εν γένει συμπεριφορά της εταιρείας στον καταναλωτή είναι απαράδεκτη.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!