Διάβασα μόλις την προηγούμενη καταγγελία για τον προαστιακό Κιάτου - Πειραιά και σκέφτηκα ότι είμαι μια από τις πλέον αγανακτισμένες επιβάτιδες. Χρησιμοποιώ τον προαστικό τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα και κάθε φορά αναρωτιέμαι: τσίπα δεν έχουν οι υπεύθυνοι;
Ορίστε λίγα από τα προβλήματα του πιο σύγχρονου τρένου:
1) Οι σταθμοί δεν έχουν πινακίδες, δεν έχουν χάρτες με τα δρομολόγια, δεν έχουν τίποτα που να ενημερώνει τους επιβάτες σε ποια αποβάθρα πρέπει να περιμένουν. Αποτέλεσμα αυτού ο ένας να ρωτάει τον άλλο και άκρη να μη βγαίνει.
2) Το τρένο τις μισές και πλέον φορές καθυστερεί και φυσικά χωρίς κανείς να να δίνει εξηγήσεις. Ειδικά στον στθμό της Κορίνθου η αίθουσα αναμονής δε διαθέτει τα μέσα για να ενημερώνονται οι επιβάτες από τα μεγάφωνα και να μην ξεροσταλιάζουν όρθιοι μέσα στη ζέστη άνω στις αποβάθρες.
3) Δεν υπάρχει ναρκομανής, επέτης, κακοποιό στοιχείο, λαθρομετανάστης και λαθρεπιβάτης που να μην έχει ταξιδέψει με τον προαστιακό και φυσικά χωρίς να πληρώσει εισιτήριο. Ποιος τους ελέγχει; ΚΑΝΕΙΣ φυσικά.
4) Έχω χάσει πολλάκις την στάση που πρέπει να κατέβω γιατί έκανα το τρομερό λάθος να αποκοιμηθώ(πράγμα φυσιολογικό αφού ο αέρας στα βαγόνια δεν ανανεώνεται) γιατί ο ανεύθυνος οδηγός δεν ανακοίνωσε ποτέ τις στάσεις.
5)Τα σαββατοκύριακα του καλοκαιριού που καθημερινά χιλιάδες επιβάτες μετακινούνται με το τρένο δεν θα έπρεπε να υπάρχουν πιο ταχτικά δρομολόγια; Επιτρέπεται το 2010 να ταξιδεύουμε στοιβαγμένοι κάτω από άθλιες συνθήκες και να πληρώνουμε κιόλας;
Κύριοι υπέυθυνοι θορυβηθείτε και καταλάβετε ότι το κοινό αγανάκτησε πλέον από τις συνθήκες αυτές. Αν σταματήσουμε όλοι να ταξιδεύουμε με το προαστιακό τότε θα βρεθείτε χωρίς δουλειά. Γι' αυτό ανοίξτε τα αυτιά σας και ακούστε τα παράπονα αυτά.
Προσωπικά αποφάσισα να μην προτιμήσω πάλι το τρένο. Πλέον ταξιδεύω με το αυτοκίνητό μου και ας μου κοστίζει περισσότερο ή με τα ΚΤΕΛ που αντιμετωπίζουν λιγότερα προβλήματα.