tromaktiko: Μπαχαλο στη Εφορια Αχαρνων

Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010

Μπαχαλο στη Εφορια Αχαρνων



Έλεος πια με το δημόσιουπαλληλίκι που πλήττει την χώρα μας. Είμαι από τους πρώτους που απέσυραν το αυτοκίνητο τους πέρυσι και ενώ άλλοι γνωστοί μου το αποσύραμε προς το τέλος της προθεσμίας έχουν πάρει προ πολου το αντίτιμο...
Ξεκιναω αρχες Ιουνιου και παωω στην εφορια Αχαρνων που υπαγομαι και μου λενε οτι δεν εχουν καμια ενημερωση.Το αφηνω 2 εβδομαδες και μετα το ψαχνω παλι και μου λενε το ιδιο.Αποφασιζω και την επομενη φορα παω στο υπουργειο και μου ειπανε οτι τα χαρτια εχουν ιδι σταλθει στην εφορια μου και ξανα τα ιδια. Μετα απο πολες προσπαθειες την παρασκευη 6-8 μου ειπανε οτι τα χαρτια μου ειναι εκει απο τον Μαϊο αλλα τωρα πρεπει να περιμενω τον Σεπτέμβριο ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΣ ΜΗΝΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΕΞΥΠΕΡΕΤΗΣΟΥΝΕ.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!