tromaktiko: ΠΡΟΣ τους κ. ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

ΠΡΟΣ τους κ. ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ



Ζούμε σε μια εποχή που η ανεργία μαστίζει όλο και περισσότερο τους ανθρώπους στη χώρα μας με ένα αβέβαιο και σκοτεινό μέλλον ακόμα και για τα πλέον απαραίτητα στον καθένα μας.
Οσοι από εμάς έχουμε ακόμα μια εργασία στα χέρια μας θεωρούμαστε από τους "τυχερούς", άσχετα σε τι συνθήκες και ωράρια δουλεύουμε. Υποτίθεται ότι η σημερινή κυβέρνηση ήλθε για να βάλει μια "τάξη" στη χώρα.

Υπάρχει ένα μέγα θέμα που δεν ξέρω και αν κανείς ασχολήθηκε ποτέ σοβαρά μαζί του.

Εργάζομαι σε μια μεγάλη εταιρεία αλλά το θέμα που θέλω να αναδείξω δεν νομίζω να συμβαίνει μόνο στη δική μου εργασία.

Τα τελευταία 5 χρόνια στην δουλειά μας συνάδελφος που έχει πάρει σύνταξη εξακολουθεί και εργάζεται. Τις σπανιότατες φορές, μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού, που η Επιθεώρηση Εργασίας έρχεται να κάνει τον τυπικό έλεγχο, έχει ΕΙΔΟΠΟΙΗΘΕΙ ΩΡΕΣ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ο πρόεδρος του Σωματείου και φυσικά πέφτει το ανάλογο "σύρμα", με αποτέλεσμα ο εν λόγω κύριος να εξαφανίζεται!!!

Και ρωτώ. Μπορώ εγώ να μην εξοργίζομαι όταν ξέρω ότι δίπλα μου αυτή τη θέση την έχουν ανάγκη εκατοντάδες συμπολίτες μου και ένας συνταξιούχος δε λέει να την κάνει με ελαφρά, επειδή δεν επαρκεί ο ελεγκτικός μηχανισμός του κράτους? Για τον Α ή Β λόγο ο εργοδότης δεν τον διώχνει. Δεν ξέρω και δε με αφορά. Το θέμα είναι το κράτος τι κάνει. Και γιατί ειδοποιεί κάθε φορά που είναι να γίνει έλεγχος? Αυτό ονομάζεται έλεγχος ή.... κάπως αλλιώς?

Φυσικά και δεν μπορώ να αποκαλύψω σε τι χώρο εργάζομαι, φυσικά και δεν μπορώ να κάνω επώνυμη καταγγελία, γιατί εννοείται ότι την άλλη μέρα κιόλας θα έχω χάσει τη δουλειά μου.
 
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!