tromaktiko: ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ



Θα παρακαλουσα τους "υπευθυνους" της Εθνικης να συμμαζεψουν λιγο τα ατομα της εισπρακτικης τους εταιριας Teleperformance με την εκβιαστικη τους αγενεια. Κυριως τις "κυριες" που εργαζονται σε αυτη.
Εχω ηδη εγραφως ενημερωσει την τραπεζα για την συμπεριφορα τους, οτι ενοχλουν την οικογενεια μου και των πρωην εργοδοτη μου (προ 10ετιας εργοδοτη μου) και η προφορικη τους απαντηση ειναι "Αγνοηστε τους" εγραφως αρνηθηκαν να μου απαντησουν. Παρ'ολα αυτα η εισπρακτικη τους εξακολουθει να ενοχλει. To εξωδικο ή η μυνηση θα ηταν λυση ??? και αν ναι να στραφω ΚΑΙ κατα της Εθνικης ???? Μαζεψτε λιγο αυτους τους "νταβατζιδες" γιατι πολυ κοσμος και για πολυ καιρο φορτωνει !!!!!

Αναγνωστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!