ΤΗΝ ΑΜΑΞΑΡΑ,ΤΗΝ ΣΠΙΤΑΡΩΝΑ,ΤΗΝ ΟΙΚΟΠΕΔΑΡΑ,ΤΗΝ ΓΚΟΜΕΝΑΡΑ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ,ΜΕ ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ, ΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΛΕΕΙ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ’’ 1’’ΠΟΛΥΣ ΝΤΟΡΟΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ‘’1’’ ,ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ‘’ΜΕΓΕΘΟΥΣ’’ ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ?,ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ?..ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ,ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ,ΤΑ ΝΟΥΜΕΡ! Α ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΚΟΥΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΟΜΑΣΤΕ ΕΝΝΙΟΤΕ ΚΑΥΛΩΝΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ.
ΧΑΜΟΣ ΕΓΙΝΕ,ΣΤΗΝ TV ΣΤΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ, ΣΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ,ΣΤΙΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΤΩΝ ΜΑΝΑΔΩΝ ΣΤΟ ΚΑΦΕ ,ΜΕ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΛΕΕΙ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΜΕ’’ 1’’..ΚΑΝΕΝΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΚΑΘΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ, ΤΙ ΝΟΥΜΕΡΟ ΘΑ ΒΓΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ‘’1’’ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΘΑ ΒΓΕΙΣ ’’ -1’’ Η ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΝΑ ΠΡΟΒΛΙΜΑΤΙΖΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΝΜΕΝΟ ΤΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ‘’1’’...Η ‘’0’â! �™
ΠΟΣΟ ΑΣΤΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΓΚΛΩΒΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΑΡΙΘΜΟΛΑΓΝΟ, ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΜΑΣ ΕΚΑΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΡΦΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΠΟΥ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΕ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.....ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΑΛΟΥΧΗΘΗΚΕ ΜΕ ’’ ΝΟΥΜΕΡΑ΄΄ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΑΛΛΑ ΜΕ ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΥΠΑΡΚΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΗΘΕΛΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΛΕΓΑΝ ΤΑ’’ ΝΟΥΜΕΡΑ΄΄
Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ (ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ) ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΛΕΙΝΕΙ ΠΟΝΗΡΑ ΤΟ ΜΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ, ΕΙΜΑΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ‘’1’’ΑΦΟΥ ΤΟ ΘΕΣ ...Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ ‘’1’’ ΦΟΙΤΗΤΗΣ....
Αναγνώστης