Φίλε μου σε κατανοώ. Καταλαβαίνω οτι αρκετοί απο εσάς έχετε πληρώσει αρκετά χωρίς το ανάλογο service. Σκέψου όμως, σε ποια δουλειά δεν κερδίζει ο μεσάζων ;
Έτσι και στα ξενοδοχεία η τελική τιμή που αγοράζει ο ξένος (Γερμανός,Άγγλος κ.λπ.) δεν έχει καμία σχέση με την τιμή που εισπράττει ο ξενοδόχος. Ο μεσάζων ( το τουριστικό πρακτορείο) βάζει καπέλο στις τιμές, δημιουργεί ένα πακέτο μαζί με τα μεταφορικά και βάζει ξανά καπέλο. Αυτό είναι κάτι που ο πολύς κόσμος δε γνωρίζει και ίσως δεν ενδιαφέρεται να μάθει. Μη νομίζεις λοιπόν οτι οι ξένοι πληρώνουν πάντα λίγα.
Δεν σου λέω να πας διακοπές τον Μάιο ή τον Οκτώβριο (που και πάλι είναι μια χαρά) αλλα δοκίμασε να κλείσεις Ιούνιο, αρχές Ιούλη ή Σεπτέμβρη να δεις οτι οι τιμές δεν είναι εξωπραγματικές. Ε τον Αύγουστο όπως και να το κάνουμε λόγω της ζήτησης υπάρχει και η αντίστοιχη αύξηση, είναι κανόνας του εμπορίου (που και πάλι πρέπει να είναι σε λογικά πλαίσια).
Τέλος, όπως ίσως γνωρίζεις υπάρχουν κανόνες υγιεινής (HACCP) που προστατεύουν τους καταναλωτές-επισκέπτες απο πειράματα με υπολείμματα τροφών.
Δεν είμαστε όλοι οι ξενοδόχοι τέρατα που θέλουμε να κατασπαράξουμε τις οικονομίες σας και να σας πετάξουμε ένα παξιμάδι για ψωμί και μετά να καθόμαστε πάνω στα πλούτη μας σαν τον Σκρούτζ. Μάλιστα η πλειονότητα των ξενοδοχείων (90%) είναι 3 αστέρων ή λιγότερα. Φυσικά όπως σε όλους τους κλάδους υπάρχουν οι καλοί επαγγελματίες και οι κακοί, μην τους τσουβαλιάσουμε όλους μαζί.
Χ.Π.
Έτσι και στα ξενοδοχεία η τελική τιμή που αγοράζει ο ξένος (Γερμανός,Άγγλος κ.λπ.) δεν έχει καμία σχέση με την τιμή που εισπράττει ο ξενοδόχος. Ο μεσάζων ( το τουριστικό πρακτορείο) βάζει καπέλο στις τιμές, δημιουργεί ένα πακέτο μαζί με τα μεταφορικά και βάζει ξανά καπέλο. Αυτό είναι κάτι που ο πολύς κόσμος δε γνωρίζει και ίσως δεν ενδιαφέρεται να μάθει. Μη νομίζεις λοιπόν οτι οι ξένοι πληρώνουν πάντα λίγα.
Δεν είπα ποτέ να μην ζητήσει ό,τι καφέ τραβάει η όρεξη του και φυσικά είναι δικαίωμα του, ζήτησα να μην απαιτεί (με τον τρόπο που απαιτούμε εμείς οι Έλληνες) να είναι διαθέσιμος επειδή εκείνος πίνει διαφορετικό καφέ απ'ότι σερβίρει η πλειονότητα των ξενοδοχείων της κατηγορίας χωρίς επιπλέον χρέωση.
Το θέμα της τιμής έχει πολλούς παραμέτρους αγαπητέ μου φίλε, καθότι περίοδοι στα ξενοδοχεία υπάρχουν πολλές. Στα εποχιακά ξενοδοχεία για παράδειγμα μπορεί να υπάρχουν μέχρι και 6 περίοδοι με τις ανάλογες τιμές.Δεν σου λέω να πας διακοπές τον Μάιο ή τον Οκτώβριο (που και πάλι είναι μια χαρά) αλλα δοκίμασε να κλείσεις Ιούνιο, αρχές Ιούλη ή Σεπτέμβρη να δεις οτι οι τιμές δεν είναι εξωπραγματικές. Ε τον Αύγουστο όπως και να το κάνουμε λόγω της ζήτησης υπάρχει και η αντίστοιχη αύξηση, είναι κανόνας του εμπορίου (που και πάλι πρέπει να είναι σε λογικά πλαίσια).
Τέλος, όπως ίσως γνωρίζεις υπάρχουν κανόνες υγιεινής (HACCP) που προστατεύουν τους καταναλωτές-επισκέπτες απο πειράματα με υπολείμματα τροφών.
Δεν είμαστε όλοι οι ξενοδόχοι τέρατα που θέλουμε να κατασπαράξουμε τις οικονομίες σας και να σας πετάξουμε ένα παξιμάδι για ψωμί και μετά να καθόμαστε πάνω στα πλούτη μας σαν τον Σκρούτζ. Μάλιστα η πλειονότητα των ξενοδοχείων (90%) είναι 3 αστέρων ή λιγότερα. Φυσικά όπως σε όλους τους κλάδους υπάρχουν οι καλοί επαγγελματίες και οι κακοί, μην τους τσουβαλιάσουμε όλους μαζί.
Χ.Π.