tromaktiko: Σχετικά με τα παράπονα και τις καταγγελίες

Δευτέρα 16 Αυγούστου 2010

Σχετικά με τα παράπονα και τις καταγγελίες



Θα ήθελα να εκφράσω τη δυσσαρέσκειά μου σχετικά με τα παράπονα και τις καταγγελίες που αναρτώνται από διάφορους αναγνώστες σχετικά με καφετέρειες, ξενοδοχεία και γενικότερα παροχείς υπηρεσιών. Εδώ και χρόνια στην Ελληνική αγορά σε αυτές τις προσφερόμενες υπηρεσίες δεν υπάρχει μονοπώλιο και ο κάθε πολίτης μπορεί να πιεί τον καφέ του ή να διανυκτερεύσει σε όποιο ξενοδοχείο επιθυμεί.
Δεν υπάρχει λόγος δηλαδή να παραπονούμαστε για το άν ένας καφές δεν έχει 3€ στο κολωνάκι ή αν ένα ξενοδοχείο de lux δεν έχει τιμή 50€ την ημέρα. Ξέρουμε πολύ καλά να κατηγορούμε και να καταγγέλουμε ανώνυμα σαν Έλληνες, αλλά δε ξέρουμε πως εμείς οι ίδιοι διαμορφώνουμε τις τιμές. Εάν θέλουμε να πηγαίνουμε στο κολωνάκι για καφέ, ξέρουμε ότι θα πληρώσουμε 5¤ τον καφέ. Η λύση είναι να μην ξαναπάμε και να κάνουμε μια έρευνα αγοράς. Δεν έχει νόημα να καταγγέλουμε παραλιακό club που έχει είσοδο 15€.
Απλά δεν ξαναπάμε. Σας ευχαριστώ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!