tromaktiko: ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ

Δευτέρα 16 Αυγούστου 2010

ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ




Λεμε για τους ιδιωτες οτι δεν κοβουν αποδειξεις αλλα δεν περιμενα οτι και οι δημοτικες επιχειρήσεις 
θα κανουν το ιδιο.
Σημερα με παρεα εξι ατομων πηγαμε για φαγητο στο εστιατοριο του ξενοδοχειου στον Αγιο Νικολαο Ναουσσας(Ημαθιας)
αφου φαγαμε και ζητησαμε τον λογαριασμο ο οποιος ηταν 110 ευρω αντι για αποδειξη μας εφερε το δελτιο παραγγελιας.
Οταν ρωτησα τον σερβιτορο αν αυτο ειναι νομιμη αποδειξη και αφου αλλαξε δεκα χρωματα μου απαντησε 
πως αν θελω αποδειξη να περιμενω και θα μου την φερει.
Μετα απο μερικα λεπτα ερχεται και μου φερνει διαφορες αποδειξεις (γιατι λεει δεν βρηκε την δικη μου, φυσικα πως 
να την βρει αφου δεν κοπηκε ποτε) και του λεω οτι αυτο που κανετε δεν ειναι σωστο σαν δημοτικη επιχειρηση να μην δινετε 
αποδειξεις και μου δικαιολογηθηκε με τις γνωστες δικαιολογιες.
Λοιπον το ΣΔΟΕ ας κοιταξει και λιγο τις δημοτικες επιχειρησεις.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!