Αμέσως από την παραλία τηλεφώνησα στο κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ Περιστερίου και τους ενημέρωσα για το πρόβλημά μου. Ο υπεύθυνος του καταστήματος,
ευγενικός και εξυπηρετικός, μου είπε να μην ανησυχώ και να την πάω εκεί την Δευτέρα να την δουν.
Έτσι κι έγινε. Βέβαια μου ζητήθηκε-για το τυπικό του θέματος- να πάει στην αντιπροσωπεία της PENTAX η μηχανή έτσι ώστε να διαπιστωθεί και επίσημα η ελαττωματική μηχανή.
Εδώ αρχίζουν τα ωραία…η PENTAX μετά από 3-4 μέρες απάντησε ότι η μηχανή έχει πάρει νερά γιατί έχει χτυπηθεί και έχει σπάσει το κάτω μέρος της!Πράγμα που φυσικά δεν ισχύει διότι θα έπρεπε να είμαι πραγματικά αφελής και η@@@ς να πάω μία μηχανή που υποτίθεται ότι έσπασα και να απαιτήσω αλλαγή!
Όλες τις τελευταίες μέρες μέχρι και σήμερα υπάρχουν διαρκείς συνομιλίες με το ΠΛΑΙΣΙΟ και την PENTAX για την εύρεση λύσης. Αλλά μάταια!
Το αποτέλεσμα είναι ότι τα φορτώνουν σε εμένα, ότι δηλαδή εγώ έσπασα την μηχανή (την οποία παρεμπιπτόντως την είχα και σε θήκη Delsey που αγόρασα από αυτούς με την αγορά της μηχανής).
Και ρωτάω και πάλι: είναι δυνατόν να πήγαινα κάτι που έσπασα και να απαιτήσω αλλαγή;
Ούτε τα 260 ευρώ έχω άμεση ανάγκη ούτε να έχω μηχανή στις διακοπές μου….αλλα έχω ανάγκη να με σέβονται και να μην προσβάλουν την αξιοπρέπεια μου!
Πλέον με το ΠΛΑΙΣΙΟ είμαι σε αδιέξοδο καθώς η απάντηση ήταν ‘’ελάτε να πάρετε μία άλλη και να σας κάνουμε έκπτωση’’ και η PENTAX νίπτει τας χείρας της διότι ‘’παρέλαβε μία σπασμένη μηχανή’’.
Εδώ να σημειώσω ότι κατά την παραλαβή της μηχανής στο service του ΠΛΑΙΣΙΟ στο Περιστέρι δεν διαπιστώθηκε κανένα σπάσιμο…..αλλά όπως είπαν και οι ίδιοι αυτό δεν μπορώ να το αποδείξω!
Θα παρακαλούσα όποιος μπορεί και έχει παρόμοια εμπειρία να με συμβουλεύσει πώς θα πρέπει να το χειριστώ το θέμα.
Επίσης περιμένω και την απάντηση εδώ από το ΠΛΑΙΣΙΟ και την PENTAX.
Τέλος, να σας ενημερώσω ότι η εταιρία μου είναι χρόνια πελάτης στο ΠΛΑΙΣΙΟ με καλό ετήσιο τζίρο τον οποίο δεν θα ξαναδούν…
ANAΓΝΩΣΤΗΣ