tromaktiko: Cabana restauran

Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010

Cabana restauran



Πήγα χτες το βράδυ πολύ πολύ όμορφα να πιω ενα καφεδάκι με την κοπέλα μου στο Cabana στην παραλιακή. Ολα πηγαιναν καλα, ήπιαμε καταπληκτικό καφέ- τον καλύτερο ίσως που έχω πιει τον τελευταίο καιρο- μέχρι που αποφασιζουμε να
παραγγείλουμε ένα κοκτειλ εκτός καταλόγου ένα mango daquiri... Τι το'θελα.. Δεν μπορουσαν λεει κατ'εντολή υπευθύνου να μου φτιαξουν το κοκτειλ... Δεν το εκανα θεμα, αν και πριν μια βδομάδα το είχα πιει στον ίδιο χώρο, και τα υλικά ητα! ν δεδομένο ότι υπήρχαν. Φέρνει ο σερβιτόρος τα ποτά, αλλά όχι απόδειξη. Του ζητάω να μου τη φέρει φευγοντας,-έπρεπε να τη ζητήσω?-, και μου φέρνουν μια με την τότε ώρα. Το ίδιο πράγμα στον ίδιο χώρο έχει συμβεί οσες φορές κι αν έχω πάει. Αν είναι δυνατόν.
Aπό τετοιους επιχειρηματίες θα έπρεπε να καταφέρει να "τα πάρει" το κράτος όχι από εμάς που δουλευουμε στο μεροκάματο.

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!