Οταν ηρθε το κεικ, δεν μπορουσα να το κοψω, ηταν τοσο σκληρο που μονο με τουβλο μπορει να συγκριθει. Καλεσα τον σερβιτορο, και του ζητησα να μου φερει ενα φρεσκο κομματι, καθοτι αυτο δεν τρωγοταν. Οντως, ο σερβιτορος το αντικατεστησε με καινοÏ! �ργιο, το οποιο το ειχαν ζεστανει (για να κοβεται), μονο που αυτη τη φορα ηταν μουχλιασμενο!!!! Βλεποντας, μια πρασινιλα στην ακρη το σηκωσα και ολος ο πατος ηταν καταπρασινος με το χνουδι της μουχλας!!!! Εννοειται, πως το εδωσα πισω στο σερβιτορο και του ειπα πολυ ευγενικα και ηρεμα, πως ειναι αδυνατον να καταναλωσω το μουχλιασμενο κεικ. Ο σερβιτορος το πηρε, δεν ειπε κουβεντα (ουτε καν συγγνωμη) και βεβαια κανεις δεν ηρθε να ζητησει μια συγγνωμη για το περιστατικο. Σας αναφερω αυτο το περιστατικο, για να δειτε με τι ασυνειδησια συμπεριφερονται στον πελατη. Προφανως μπροστα στον βωμο του κερδους δεν τους ενδιαφερει και δεν υπολογιζουν ΤΙΠΟΤΑ. Εννοειται, πως θα ακολουθησει καταγγελια γιατι τετοιες συμπεριφορες δεν πρεπει να μενουν ατιμωρητες.
Αναγνωστρια