σε ένα 12ώρο χωρίς κλήσεις και περιηγήσεις στο διαδίκτυο μέσω κινητού, έρχεται το ωραιότατο μηνυματάκι ότι ο χρόνος μου εξαντλήθηκε και πρέπει να ανανεώσω! Και σαν να μην έφτανε αυτό σε άλλες 12 ώρες έρχεται και ένα μήνυμα ότι τα 1500’ χρόνου ομιλίας τελείωσαν!!! Και ξαναρωτάω.. Πως είναι δυνατόν σε ένα 24ωρο να μίλησα 25 ώρες? Στην περίφημη εξυπηρέτηση πελατών εκτός από το ότι το ύφος τους ήταν ειρωνικό και βοήθεια δεν πήρα εννοείται.. με βάζουν στη διαδικασία να κάνω αίτηση για αναλυτική έκδοση λογαριασμού, που σημαίνει να πάρω άδεια από τη δουλειά, να πάω σε κατάστημα COSMOTE να στείλω φαξ και εννοείται να χρεωθώ από την κάρτα μου και για αυτό! Εφόσον λοιπόν τα μηνύματα ήταν λάθος συστήματος όπως υποστηρίζουν οι υπάλληλοι της COSMOTE ξαναρωτάω εγώ, ποιος μου εγγυάται ότι δεν θα με χρεώσουν στην αναλυτική, περιηγήσεις στο διαδίκτυο μέσω κινητού και άλλα πολλά για να καλύψουν τα χρήματα που μου αφαιρέθηκαν? Τελικά η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι και τόσο εξυπηρετική στην COSMOTE! ""
ANAΓΝΩΣΤΡΙΑ