Μέχρι πριν λίγο καιρό ψώνιζα και προέτρεπα όλους τους φίλους μου να ψωνίζουν απ'το ηλεκτρονικό κατάστημα του e-shop!Γιατί είχε πέρα απ'τις καλύτερες τιμές που εξακολουθεί να έχει και την μεγαλύτερη ποικιλία σε πραγματικό στοκ που ερχόταν την επόμενη μέρα στο e-shop της γειτονιάς τους (που οι περισσότεροι δεν ξέρουν ότι μπορούν να κάνουν και τις αγορές τους από εκεί) ή σε 2-3 μέρες στο σπίτι, το σέρβις ήταν στα επίπεδα όλων των καταστημάτων στην Έλλαδα αλλα πλέον είναι τραγικό.
Τώρα διαφημίζει laptop με άμεση αντικατάσταση για 2 χρόνια απ'το e-shop μόνο που στο άμεση αντικατάσταση εννοούν να περράσει έλεγχο να σου πουν δεν έχει τίποτα ή το γραντούνισες και είναι εκτός εγγύησης και μετά ένα 10 ήμερο αν δεν φωνάξεις αναγκάστηκα το πάς με φωνές στους "κακομοίρηδες"(τους ζητώ συγνώμη για τον χαρακτηρισμό) υπαλλήλους που κάνουν και την δουλειά των υπευθύνων ή τους ψάχνουν στο τηλέφωνο ή από ότι λένε στέλνουν μηνύματα σε αυτούς που δεν βρίσκεις στο τηλ ποτέ ή σε παραμυθιάζουν...τελικά το παραλαμβάνουν και με φωνές και τηλέφωνα δυστυχώς πάντα στα λάθος άτομα όπως λειτουργεί κάθε σύστημα που μας θέλει να τρωγόμαστε τα θύματα μεταξύ μας...σε 2-3 βδομάδες στο αντικαθιστούν και όπως στην περίπτωσή μου το πιστώνουν και αγοράζω ένα λάπτοπ που δεν είναι στις επιλογές μου για να μην χάσω τα λεφτά μου και αυτό γιατί πλέον έχει σε στοκ μόνο fujitsu και ότι λέει σε 2-3 μέρες σε παίρνουν τηλ μετά από 10 μέρες να σου πούν ότι δεν θα έρθει τελικά!, καλά δεν μπορούν να μου το πούν πιο έγκαιρα!;
Τώρα οργάνωση σέρβις...δεν έχει σέρβις το καλοκαίρι ή τουλάχιστον να μην είχε έναν υπολογιστή πάλευαν στο σέρβις 3 βδομάδες είχαν έναν τεχνικό που άλλαζε κάθε βδομάδα λόγω καλοκαιριού και δεν ήξερε τι γίνεται σου λένε είναι στα κεντρικά όχι είναι εδώ αντικατάσταση με άλλον προιόν λιγό καλύτερο(ναι μητρική asus 100e αντί gigabyte αγορασμένη στα 120)...έλεος κάνουν τράμπα το απαρκές σε αριθμό και μερικές φορές απ αυτά που ακούω σε γνώσεις προσωπικό τους όπως τους γουστάρει!, καλά και αυτοί οι άμοιροι πώς το δέχονται;...γιατί δεν φαίνονται και πολύ προθυμοι(άρα μάλλον εκβιαστικά γίνεται αυτό) εκτός αν τους πληρώνουν εκτός έδρας τι να πώ.
Τώρα στο κεφάλαιο ασχετοσύνης γενικά επιτόπου στα καταστήματα δεν έχω πρόβλημα ίσως επειδή πάντα ζητάω συγκεκριμένα πράματα, αλλά γενικά επειδή ψωνίζω συχνά από μενίδι βλέπω ότι έχουν φύγει μάλλον με απόλυση 2-3 άτομα που ξέραν τα πάντα και έχουν μείνει άτομα που δεν ξέρουν τι σου πουλάνε!Πέρα απ'αυτό όσες παραγγελίες κάνεις τηλεφωνικά 1 στις 3 γίνεται λάθος εντάξει να ζητήσω και κάτι συγκεκριμένο πάλι λάθος ή ζητάς 3 καλώδια έρχεται 1.Τί σώοι οργάνωση είναι αυτοί και ποιος τους έβαλε εκεί πέρα;
Το στοκ τους πλέον είναι για γέλια και για κλάματα...όλα τα προιόντα λένε 2-3 μέρες και τελικά σου λένε δεν υπάρχει...ανα επόχες φίλοι πάνε να στήσουν pc και την μία δεν υπήρχαν κάρτες γραφικών την άλλη δεν υπήρχαν σκληροί...μέχρι και οι υπάλληλοι δεν ξέραν τι να σου πουν!Τι σόι οργάνωση είναι αυτοί...ανοίγουν καταστήματα προωθούν εταιρική εικόνα με αποτυχημένες διαφημίσεις με σήμα των εξωγήινο και δεν έχουν προϊόντα;Τι πουλάνε;Υπολογιστές ή κοπανιστό αέρα;Μάλλον πάνε για φούντο...εγώ πλέον που λόγω δουλειάς ψώνιζα πολλά προϊόντα έχω στραφεί ! αλλού ιδίως αφότου πήγαν να μου πουλήσουν ανοιγμένα προϊόντα σαν καινούρια 2-3 φορές το τελευταίο διάστημα!...Το μόνο που φοβάμαι είναι ότι έαν κλείσει τι θα γίνει με τις εγγυήσεις;Τέλος πάντων καλή τύχη με το μπακάλικο πλέον του eshop που όντως είναι από άλλον πλανήτη!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ