Λόγω μάλλον κάποιων δικών μου κακών χειρισμών ή λόγω κάποιων τεχνικών προβλημάτων του κινητού τηλεφώνου μου , αντί να κάνω πλοήγηση χωρίς χρέωση στην σελίδα 0.facebook.com το τηλέφωνο μου εισερχόταν στην ιστοσελίδα facebook.com χωρίς η εφαρμογή να με πληροφορήσει για χρέωση της υπηρεσίας .
Έτσι έχοντας την εντύπωση ότι κάνω δωρεάν περιήγηση στο facebook χρησιμοποιούσα την εφαρμογή πολλές φορές για αρκετή ώρα .
Στα μέσα του Ιουλίου είδα έντρομη τον λογαριασμό και τις κλήσεις internet να ξεπερνούν το ποσό των 400 ευρώ .
Αμέσως έκανα αίτηση αμφισβήτησης αλλά μετά από εξέταση με πληροφόρησαν ότι οι κλήσεις έχουν γίνει και ότι δεν υπάρχει λανθασμένη χρέωση από πλευράς εταιρίας .
Επικοινώνησα με την αρμόδια υπάλληλο της εταιρίας οπού μετά από κάποιες αμοιβαίες εξηγήσεις με διαβεβαίωσε ότι θα επανεξεταζόταν το θέμα μου και θα υπήρχε κάποια έκπτωση στον λογαριασμό μου.
Όμως , αντί για έκπτωση έγινε ολική διαγραφή της χρέωσης των κλήσεων internet .
Ένα μπράβο και ένα ευχαριστώ στην VODAFONE για την κατανόηση αλλά και την πραγματικά φιλική αντιμετώπιση του προβλήματος .
ΣΟΦΙΑ Π.
ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ