Με αφορμή λοιπόν την ταυτοποίηση καρτοκινητων τηλεφώνων αποφάσισα να αντικαταστησω την υπάρχουσα κάρτα sim με κάποια άλλη. Η αντικατάσταση έγινε στον ίδιο εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της elser που είχε αναλάβει και την αρχική τοποθέτηση. Η αλλαγή στοιχείων όμως στην βάση δεδομένων της elser μάθαμε έκπληκτοι ότι στοιχίζει 30 ευρώ και απαιτείται μια ημέρα από τον προγραμματιστη τους για την αλλαγή αυτή. Φυσικά και δέχτηκα τους νέους όρους της εταιρίας και κατεβαλα το χρηματικό πόσο.
Έκπληκτος εδώ και 1 εβδομάδα διαπιστώνω ότι το σύστημα δεν λειτουργεί και πήρα την πρωτοβουλία να επικοινωνήσω ο ίδιος με το τεχνικό ΤΜΗΜΑ της elser. Η πρώτη απάντηση που πηρα λέγοντας τους το πρόβλημα μου ήταν ότι δεν παρέλαβαν καμία αίτηση αλλαγής στοιχείων κάτι το οποίο το δεν ισχύει μιας και ο συνεργάτης τους την έστειλε μπροστά μου. Φυσικά έδωσα τόπο στην οργή και εψαξα για εναλλακτική λύση αναφερωντας τους ότι για καλή μου τύχη είχα κρατήσει αντίγραφο της αίτησης. Τους την έστειλα με email επαληθευοντας τηλεφωνικά ότι την είχαν παραλάβει. Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ μου απάντησε ότι την επόμενη ημέρα όλα θα δουλεύουν κανονικά και θα επικοινωνουσε μαζί μου για να το διαπιστώσει. Φυσικά την επόμενη μέρα κανείς δεν με πήρε τηλέφωνο. Θεώρησα ότι λόγω φόρτου εργασίας μπορεί να μην πρόλαβαν και δεν τους ενόχλησα διχνοντας κατανόηση. Σήμερα που προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους δεν απαντάει κανείς. Διακοπές; Ποιος ξέρει; Την ανευθυνότητα τους και την ταλαιπωρία γιατί να την εισπρατω ΕΓΩ; Δηλαδή θα αφήσω το όχημα μου στην τύχη του καθενός που δεν είναι ικανός να κάνει σωστά τη δουλειά του; Απαράδεκτη συμπεριφορά.