Νέα στατιστικά στοιχεία σχετικά με το Facebook δείχνουν ότι η
εξάπλωσή του στη Βρετανία έχει επιβραδυνθεί ελαφρά την τελευταία
πενταετία. Αν και προς το παρόν δεν υπάρχει λόγος πανικού τα στοιχεία
από την Hitwise
δείχνουν πτώση, τόσο στον αριθμό των επισκεπτόμενων σελίδων όσο και στο
χρόνο παραμονής των χρηστών σε αυτές. Οι αριθμοί δείχνουν ότι ο μέσος
χρόνος παραμονής στον ιστότοπο σταθεροποιήθηκε στα 27,36 λεπτά για τους
μήνες Ιούνιο/Ιούλιο, ενώ υπήρξε μια έξαρση των 30 λεπτών το Δεκέμβριο.
Όσον αφορά τον αριθμό των επισκεπτόμενων σελίδων ήταν 16,73%
(της συνολικής Βρετανικής Αγοράς), ποσοστό κατά τι χαμηλότερο από το του
Απριλίου.
Τι μας λένε οι αριθμοί.
Με το ποσοστό του 16,73% ο ιστότοπος ξεπερνάει περισσότερο από δύο φορές τον ανταγωνιστή του - την Google (με 8,22%) - πράγμα που σημαίνει ότι μια στις έξι σελίδες που επισκέπτονται οι Βρετανοί είναι το Facebook. Η Google κατέχει ακόμη τα σκήπτρα όσον αφορά την επισκεψιμότητα - 9,59% έναντι 7,14% του Facebook.
Τι μας λένε οι αριθμοί.
Με το ποσοστό του 16,73% ο ιστότοπος ξεπερνάει περισσότερο από δύο φορές τον ανταγωνιστή του - την Google (με 8,22%) - πράγμα που σημαίνει ότι μια στις έξι σελίδες που επισκέπτονται οι Βρετανοί είναι το Facebook. Η Google κατέχει ακόμη τα σκήπτρα όσον αφορά την επισκεψιμότητα - 9,59% έναντι 7,14% του Facebook.
Παρ’ όλα αυτά η Hitwise αμφισβητεί το γεγονός ότι επήλθε
κορεσμός στο Facebook, και εξηγεί : “Σαφώς και το Facebook δεν σημειώνει
απώλειες στην Βρετανική Αγορά, αλλά μήπως αυτά τα στοιχεία δείχνουν ότι
βαδίζει προς μια σταθερή (ούτε ανοδική ούτε καθοδική) πορεία; Σίγουρα
έχει περάσει η περίοδος της ραγδαίας ανοδικής πορείας, αλλά αυτό δε
σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι φτάσαμε σε σημείο κορεσμού".
Με 26 εκατομύρια χρήστες στη Βρετανία αυτή τη στιγμή, η
πιθανότητα να ... ξεμείνει από χρήστες είναι όντως προ των πυλών.
Πρόσφατα στατιστικά στοιχεία της Βρετανικής Κυβέρνησης δείχνουν ότι οι ενήλικες χρήστες του Διαδικτύου είναι περίπου 37,4 εκατομύρια.