Οι κατασκευάστριες εταιρείες ορίζουν πως δεν πρέπει να ταξιδεύει ένα οχηματαγωγό catamaran χωρίς την προηγούμενη ενεργοποίηση του παραπάνω συστήματος, αλλά και οι διεθνείς κανόνες ναυσιπλοΐας με πλοία αυτού του είδους επιβάλλουν τη λειτουργία του. Κάθε οχηματαγωγό σκάφος τύπου Catamaran έχει συγκεκριμένες θέσεις στάθμευσης για κάθε είδους όχημα (π.χ. αυτοκίνητο, φορτηγό, μηχάνημα, κτλ), που κανονικά ελέγχονται μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή και ειδικού μηχανήματος στην είσοδο, που όχι μόνο ζυγίζει το κάθε όχημα, αλλά μετράει τις ακριβείς διασÏ! �άσεις του. Τότε μόνο, ο υπολογιστής δίνει εντολή για να πάει στη σωστή θέση το κάθε εισερχόμενο όχημα, ώστε να αποφευχθεί η άνιση κατανομή του βάρους. Λόγοι όμως ανωτέρας βίας, αναγκάζουν το εκάστοτε πλήρωμα να αδιαφορεί, αφού στην καλύτερη περίπτωση, ο παραπάνω χρόνος αναμονής φθάνει το ένα τέταρτο, ενώ μπορεί να φθάσει και τη μία ώρα. Είναι θαύμα πώς δεν έχουμε θρηνήσει θύματα όλα αυτά τα χρόνια, αφού η άνιση κατανομή των οχημάτων μπορεί να οδηγήσει ακόμα και στη βύθιση του σκάφους με τη λανθασμένη κλήση πλεύσης.
Τρίτη 3 Αυγούστου 2010
Σχετικά με τη σύγκρουση του Flying CAT 5 με ιπτάμενο δελφίνι
Οι κατασκευάστριες εταιρείες ορίζουν πως δεν πρέπει να ταξιδεύει ένα οχηματαγωγό catamaran χωρίς την προηγούμενη ενεργοποίηση του παραπάνω συστήματος, αλλά και οι διεθνείς κανόνες ναυσιπλοΐας με πλοία αυτού του είδους επιβάλλουν τη λειτουργία του. Κάθε οχηματαγωγό σκάφος τύπου Catamaran έχει συγκεκριμένες θέσεις στάθμευσης για κάθε είδους όχημα (π.χ. αυτοκίνητο, φορτηγό, μηχάνημα, κτλ), που κανονικά ελέγχονται μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή και ειδικού μηχανήματος στην είσοδο, που όχι μόνο ζυγίζει το κάθε όχημα, αλλά μετράει τις ακριβείς διασÏ! �άσεις του. Τότε μόνο, ο υπολογιστής δίνει εντολή για να πάει στη σωστή θέση το κάθε εισερχόμενο όχημα, ώστε να αποφευχθεί η άνιση κατανομή του βάρους. Λόγοι όμως ανωτέρας βίας, αναγκάζουν το εκάστοτε πλήρωμα να αδιαφορεί, αφού στην καλύτερη περίπτωση, ο παραπάνω χρόνος αναμονής φθάνει το ένα τέταρτο, ενώ μπορεί να φθάσει και τη μία ώρα. Είναι θαύμα πώς δεν έχουμε θρηνήσει θύματα όλα αυτά τα χρόνια, αφού η άνιση κατανομή των οχημάτων μπορεί να οδηγήσει ακόμα και στη βύθιση του σκάφους με τη λανθασμένη κλήση πλεύσης.
Εδώ σχολιάζεις εσύ!