tromaktiko: Πρόβλημα με FORTHNET (ξανά)

Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

Πρόβλημα με FORTHNET (ξανά)



Γεια σας θα παρακαλεσω πολυ να ανεβασετε το μηνυμα μου σχετικα με την forthnet...

Εχω και εγω το ιδιο προβλημα στα Χανια της Κρητης...Αλλα οχι εχθες..
.6 μηνες
τωρα...Μετα απο ενα χρονο που ολα ηταν καλα και ειχα μια πολυ καλη ταχυτητα για
την περιοχη μου γυρω στα 6mbps αλλα και τα 2 δεν με χαλουσαν και καμια
αποσυνδεση ξαφνικα αρχισαν οι ταχυτητες των 256Kbps να επανερχονται...Καταγγελια
στην καταγγελια(αναφορα στην εταιρια θα ελεγα)μου καθαριζαν η οτι διαολο κανανε
στην γραμμη και ολα κανονικα...Μετα απο ενα μηνα παλι τα ιδια...Το τελευταιο
τριμηνο ομως τα πραγματα ειναι χειροτερα...Υπαρχουν στιγμες που δεν εχω τηλεφωνο
στιγμες που στο μισαωρο μεσα θα με πεταξει πανω απο 20φορες(ΧΩΡΙΣ
ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ!!!)και με λιγα λογια δεν μπορω να κανω την δουλεια μου...Εκανα αναφορα
και δηλωση οτι δεν θα πληρωσω μεσω μαιλ και αμεσα με πηραν τηλεφωνο και μου
εξηγησαν οτι κανουν εργασιες κλπ κλπ ΝΑΙ ΚΑΝΕΤΕ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΠΛΗΡΩΝΩ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩΩΩΩΩΩΩΩΩ...Κανω υπομονη ενα μηνα το προβλημα δεν εχει
φτιαξει ακομα...Λοιπον πηγα μια βολτα αφου πηρα στην ΕΕΤ και με συμβουλεψαν τι
να κανω  στο υποκαταστημα στα ΧΑΝΙΑ και ξανατσακωθηκα ελαφρα ομως αυτη την φορα
γιατι ο υπαλληλος δεν μου φταιει και τους ειπα τι γινεται ξανα...Απαντηση ο ΟΤΕ
φταιει...Ισως να φταιει το Μοντεμ...Κατι φταιει...
ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ....Τι
με νοιαζει εμενα ποιος και τι φταιει πειτε μου...Γιατι αμα ηταν το μοντεμ Dlink
παρακαλω πως γινεται να δουλευει μια χαρα και να εχω κανονικα συνδεδεμενο με το
δυκτιο  του ιντερνετ το PC αλλα το ιντερνετ να ερχεται με
δοσεις...Απορωωωωωωωωωωω δηλαδη απορω....Λοιπον δεν με νοιαζει ποιος φταιει και
γιατι...Προβλημα τους!!!Εκανα εγγραφη αναφορα οτι σε περιπτωση που δεν φτιαχτει
το προβλημα δεν πληρωνω τον λογαριασμο και σε ενα μηνα θα παω με εγγραφη
καταγγελια στο ΕΕΤ οπως μου ειπαν οι ανθρωποι να κανω...ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...Να
φροντισουν οι εταιριες να εξυπηρετουν σωστα τους ηδη υπαρχον πελατες και μετα να
ψαχνουν για νεους...

Θα ηθελα να πω στο παιδι που απαντησε για να βοηθησει οτι κανεις δεν ειναι
υποχρεωμενος να ακολουθει την τεχνολογια η οποια αλλαζει καθε μερα γιατι ετσι θα
ειχαμε καταστραφει οικονομικα...Αγοραζουμε κατι και απαιτουμε να λειτουργει
σωστα βαση των χαρακτηριστηκων του...Δεν ειδα σε καποια καταγγελια να λεει
καποιος οτι το μοντεμ ειναι του 18ου αιωνα και δεν κανει για το ΑDSL2...Να λεμε
τα πραγματα οπως ειναι με το ονομα τους και οχι να λεμε κατι απλα για να
υποβαθμισουμε μια καταγγελια γιατι πολυ απλα δεν ειναι ολοι προβατα και τουβλα
για να συμφωνησουν με τους δηθεν ΕΙΔΙΚΟΥΣ...
Ευχαριστω με εκτιμηση
 Γ.Κ.

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!