tromaktiko: Καταγγελία για Forthnet

Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

Καταγγελία για Forthnet



Η παρακάτω καταγγελία είναι για να αναδείξει πώς η γραφειοκρατία και η έλλειψη προσωπικής ευθύνης και πρωτοβουλίας, ακόμα και στον ιδιωτικό τομέα, είναι στοιχεία ικανά να δημιουργήσουν δυσαρεστημένους πελάτες.

Είμαι συνδρομητής της forthnet και έχω πακέτο forthnet2play (internet και τηλέφωνο). Επειδή δεν θέλω να μαζεύω άχρηστα χαρτιά με την αναλυτική παρουσίαση των κλήσεων τηλεφώνου, ζήτησα να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία παρακολούθησης του λογαριασμού μέσω internet. Όταν μετά από καιρό διαπίστωσα ότι οι κωδικοί που έχω λάβει δεν λειτουργούν πια τότε κάλεσα το αντίστοιχο τμήμα της εταιρίας και μου ενημέρωσαν ότι θα μου αποσταλούν άλλοι ταχυδρομικώς. Πράγματι μετά από 10 μέρες περίπου έλαβα τους κωδικούς και διαπίστωσα ότι δεν λειτουργούν. Επικοινώνησα με το αρμόÎ! �ιο τμήμα της εταιρίας και με διαβεβαίωσαν ότι θα αποσταλούν νέοι κωδικοί αφού πρώτα γίνει έλεγχος ότι λειτουργούν. Ομολογώ ότι είχα αμφιβολίες αν θα γίνει έλεγχος αλλά δέχθηκα να περιμένω άλλες 2 εβδομάδες. Όταν παρέλαβα τους κωδικούς διαπίστωσα ότι ήταν πάλι ίδιοι με τους προηγούμενους και πάλι δεν λειτουργούσαν.

Κάλεσα για μια ακόμα φορά το αντίστοιχο τμήμα της εταιρίας και σε έλεγχο που έγινε κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας μου αναφέρανε ότι πραγματικά υπάρχει πρόβλημα και θα εκδοθούν νέοι κωδικοί. Τους κωδικούς θα τους ανακοίνωναν τηλεφωνικώς αφού πρώτα καταγραφεί η συνομιλία. Επειδή όμως δεν καλούσα από το τηλέφωνο του σπιτιού δεν γινόταν να καταγραφεί η συνομιλία ακόμα και αν ανέφερα στοιχεία ταυτότητος , ΑΦΜ κλπ. Δηλαδή κύριοι θεωρείτε κενό ασφάλειας το συγκεκριμένο και όχι το ότι οι κωδικοί (όνομα χρήστη και κωδικός μαζί) στέλνονται Î! �ε ταχυδρομείο και αφήνονται έξω από την πόρτα πολυκατοικιών!!! Δυστυχώς σε έλεγχο που έγινε από το τμήμα εξυπηρέτησης με ενημερώσανε ότι και οι κωδικοί αυτοί είχαν πρόβλημα και έπρεπε το ζήτημα να το δει αρμόδιος τεχνικός. Στη συνέχεια θα μου αποσταλούν ΠΑΛΙ νέοι κωδικοί μέσω ταχυδρομείου. Ζήτησα οι κωδικοί να μου ανακοινωθούν σε ένα από τα τηλέφωνα που έχω δηλώσει ώστε να ελέγξω εκείνη τη στιγμή και να μην επαναληφθεί το ίδιο σκηνικό (ΝΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ!!!). Από την εταιρία μου είπαν ότι ούτε αυτό μπορεί να γίνει, γιατί είνα! ι άλλη η «ΠΑΓΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥΣ».

Εξοφλώ τους λογαριασμούς στην ώρα τους. Έχω κάνει τόσα τηλέφωνα τα οποία ΧΡΕΩΝΟΜΑΙ στο τμήμα εξυπηρέτησης ασχέτως αν το λάθος είναι από τη μεριά της forthnet. Η εταιρία θεωρεί κενό ασφάλειας το ότι καλώ από άλλο τηλέφωνο (σωστό) αλλά δεν θεωρεί κενό το ότι όνομα χρήστη και κωδικός αφήνονται μαζί στα σκαλιά πολυκατοικιών και μπορεί να έχει πρόσβαση οποιοσδήποτε. Δεν έχουν την ευθιξία να επικοινωνήσουν με τον πελάτη που ταλαιπωρούν τόσο καιρό και να δώσουν μια άμεση λύση εισπράττωντας ενδεχομένως και την ικανοποίησή του για την έστω και καθυ! στερημένη επίλυση των προβλημάτων. Κρύβονται πίσω από «ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ» που ομολογώ ότι φανερώνουν ποιότητα υπηρεσιών αλλά πρέπει να είναι ευέλικτες όταν χρειαστεί να παρακάμπτονται.

Δεν έχω τόσο μεγάλη ανάγκη τους κωδικούς αλλά δεν ανέχομαι τον εμπαιγμό μου ως συνεπούς πελάτη. Επίσης η συγκεκριμένη εταιρία ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ τα προβλήματα των πελατών της και άρα σε σημαντικότερο πρόβλημα δεν με πείθει ότι θα δώσει άμεσα λύση (έχω ανάλογη εμπειρία).

Επισημαίνω ότι οι υπάλληλοι του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών έκαναν αρκετά καλά τη δουλειά τους μέσα στα ανύπαρκτα πλαίσια πρωτοβουλιών που τους παρέχονται.
 
Συνεπής Πελάτης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!