tromaktiko: Γιατί να ΜΗΝ πάτε στη Hellas On Line.

Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

Γιατί να ΜΗΝ πάτε στη Hellas On Line.



Δείτε τι έπαθα:
1)Τον Σεπτέμβριο έκανα τηλεφωνικά αίτηση για να αλλάξω το πακέτο από Double Play σε Double Play Lite, που κοστίζει φθηνότερα....
Ο (σχεδόν βαρεμένος) υπάλληλος μου είπε ότι σε τρεις μέρες θα γίνει η αλλαγή και αλλαγή δεν είδα ποτέ! Η HOL δεν έκανε τίποτα για να διορθώσει το πρόβλημα με τους λογαριασμούς που συνέχισαν να έρχονται
2) Τον Μάρτιο τους έστειλα χειρόγραφη αίτηση με Φαξ για διακοπή τηλεφώνου, αλλά δεν επικοινώνησαν ποτέ μαζί μου. Όταν ήρθε ο λογαριασμός μου είπαν ότι έπρεπε να στείλω την αίτηση που έχουν αυτοί.Καλώς λέω,αλλά γιατί δεν επικοινώνησαν μαζί μου; Έπρεπε να συνεχίσω να πληρώνω;
3)Τον Απρίλιο τους έστειλα την αίτηση που ήθελαν,αλλά ξέχασα να επιλέξω ένα κουτάκι. Μου στέλνουν μήνυμα στο κινητό να τους πάρω τηλέφωνο. Τους παίρνω, και επειδή ήταν απασχολημένο το κέντρο εξυπηρέτησης,άφησα το τηλέφωνό μου στον τηλεφωνητή για να με πάρουν πίσω. Δεν με πήραν ποτέ!Ο λογαριασμός συνέχισε να τρέχει!
4) Επικοινώνησα μαζί τους νευριασμένος για την αδιαφορία τους, μου είπαν ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι και επειδή επέμενα μου είπαν ψέμματα ότι θα επικοινωνήσει μαζί μου προιστάμενος. Την επόμενη μέρα με πήρε ξανά υπάλληλος για να μου πει τα ίδια.Αφού επέμενα μου είπε κι αυτή ότι θα με πάρουν τάχα από το Τμήμα Λογαριασμών.
5)Πέρασε μια βδομάδα και τίποτα. Σήμερα επικοινώνησα και μου λένε πρέπει να ξανακάνω αίτηση.

Και απαντώ:
α) Μετά από αυτό τον διασυρμό σας που θα διαβάσουν εκατομμύρια Έλληνες, θα πάω στο http://www.eett.gr/  και θα σας κάνω καταγγελία.
β) Μην μπείτε στον κόπο να μου ζητήσετε τα λεφτά από τους λογαριασμούς, γιατί θα σας πω ότι θα σας τηλεφωνήσει ο Μπαρμπα-Μήτσος που έχει αναλάβει Υπεύθυνος Λογαριασμών.
γ) Ελπίζω η εταιρία σας να κλείσει, για να σταματήσει να εξαπατάται τόσος κόσμος.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!