Προ 3ετιας ειχα αγορασει ενα λαπτοπ HP, το οποιο ηταν και αρκετα ακριβο για την εποχη του (1000 ευρω).
Υστερα απο μετρια χρηση, καθως ελειπα λογω εργασιας για μεγαλα διαστηματα στην ευρωπη, ξαφνικα περισυ το σεπτεμβριο αρχισε να παρουσιαζει προβληματα το τσιπ γραφικων, με αποτελεσμα ανυπαρκτη η παραμορφωμενη εικονα. Μετα απο εκτεταμενη ερευνα στο δικτυο, διαπιστωσα οτι προκειται για γνωστο προβλημα της συγκεκριμενης παρτιδας του τσιπ γραφικων (nvidia go7400) λογω του οποιου πολλοι κατασκευαστες (apple, sony κτλ) βρισκονται σε δικαστικη διαμαχη με την ! nvidia. Ολοι οι υπολοιποι κατασκευαστες ομως εχουν αναγνωρισει το προβλημα, και εχουν αντικαταστησει τα ελλατωματικα λαπτοπ. Οχι ομως η HP... το κεντρο υποστηριξης τους, μετα απο επαννειλημενες κρουσεις μου, κατεληξε ουτε λιγο ουτε πολυ, να μου πει οτι ημουν απλως ατυχος που αγορασα λαπτοπ τους... η παγια γραμμη τους ηταν οτι αφου το προιον ειναι εκτος εγγυησης, δεν αναγνωριζουμε τιποτα. Νομικα υποθετω οτι στεκει. Ποιος ομως καταναλωτης αγοραζει καποιο προιον πιστευοντας οτι θα εχει διαρκεια ζωης οση και η εγγυηση? Υποθετω κανεις. Θα παιρνατε! λαπτοπ των 1000 ευρω ξεροντας οτι θÎ! ± σας κρατησει ενα χρονο?
Το μονο που μου μενει να κανω πριν παω να αγορασω αλλο λαπτοπ (φυσικα οχι HP) ειναι να καταγγειλω το γεγονος και να σας προειδοποιησω για την αδιαφορια της HP προς τους πελατες της.
Ευχαριστω
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ