Διαβάζοντας μια ανάρτηση κάποιου καταλωτή για το Jumbo Ρόδου αποφάσισα να γράψω και εγώ την δυσάρεστη εμπειρία μου με το αντίστοιχο κατάστημα της Λάρισας. Χθες το απόγευμα επισκέφτηκα το εν λόγω κατάστημα και μεταξύ των άλλων αγόρασα ένα πατίνι για τον γιο μου. Στο ράφι κάτω από το προϊόν έγραφε την τιμή των 19,99 €. Το αγόρασα και σε 15 λεπτά από την ώρα αγοράς βρέθηκα στο σπίτι μου.
Εκεί προσπαθώντας να το συνδέσω διαπίστωσα ότι ήταν ελαττωμα! τικό. Επέστρεψα στο κατάστημα 30 λεπτά μετά την αγορά ζητώντας την αντικατάστασή του και εκεί με πληροφόρησαν ότι δεν μπορούν να το αλλάξουν επειδή ήταν Τρίτη και αλλαγές ελαττωματικών γίνονται μόνο Δευτέρα και Σάββατο 14:00 με 18:00. Το θέμα όμως δεν είναι μόνο πως σε βάζουν σε αυτή την ταλαιπωρία, να πας δηλαδή συγκεκριμένη ημέρα και ώρα για την αλλαγή. Με αυτή τη διαδικασία διαπίστωσα κοιτάζοντας την απόδειξη πως μου το χρεώσανε 24,99 €!!!. Όταν ζήτησα εξηγήσεις ήρθε κάποιος υπάλληλος του καταστήματος, ο Mr Υπεύθυνος Φερεγγυότητας, (δεν συγκÏ! �άτησα όνομα), έκανε έλεγχο στο προ! ϊόν Î �αι στην τιμή που αναγραφόταν στο ράφι, διαπίστωσε πως πράγματι η τιμή δεν αντιστοιχούσε στο προϊόν και απάντησε: "εντάξει και τι έγινε" και σε χρόνο ρεκόρ άλλαξε την τιμή του ραφιού. Δεν δόθηκε καμία άλλη εξήγηση, η υπεύθυνη εξαφανίστηκε και όλα καλά και όλα ωραία. Για όλα αυτά υπάρχουν στοιχεία, έχω φωτογραφήσει το ράφι με την τιμή των 19,99€ έχω και την απόδειξη. Είναι απαράδεκτη η όλη συμπεριφορά τους και για την μη αλλαγή του ελαττωματικού προϊόντος άμεσα και για την απάτη με την τιμή. Είναι σίγουρο πως και εγώ δεν πρόκειται να ξανÎ! �πατήσω στο συγκεκριμένο κατάστημα ούτε βέβαια και σε κάποιο άλλο της συγκεκριμένης αλυσίδας και διαπιστώνω τελικά πως είναι πολλοί αυτοί που έχουν την ίδια άποψη.
ANΑΓΝΩΣΤΡΙΑ