tromaktiko: Kαι από εμένα λοιπόν, καλό ταξίδι φιλάρα !!!

Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

Kαι από εμένα λοιπόν, καλό ταξίδι φιλάρα !!!



Δεν θα σε κουράσω blogger που διαβάζεις. Απευθύνομαι στην Τζοάννα στον Στέλιο και στην Λυδία που «χάσανε» τον σκυλάκο τους. Παιδιά να ξέρετε πως είναι μαζί σας! Όλα τα σκυλάκια, μα όλα, πάνε στον Παράδεισο. Όχι απαραίτητα εκείνο των Χριστιανών...
Αυτός έχει γεμίσει ή πέρασε η μπογιά του. Ο Παράδεισος είναι 100% προσωπικό θέμα και το Ντουλάκι σας σίγουρα είχε φτιάξει στο κεφαλάκι του τον δικό του παράδεισο. Είμαι σίγουρος πως αυτός δεν είναι άλλος ! από εκείνες τις όμορφες στιγμές που του χαρίσατε. Είναι μαζί σας δεν έφυγε ! Όσο θα τον θυμάστε θα είναι εκεί μαζί σας. Μην τον ξεχάσετε ποτέ. Μπορεί να μην σας ξέρω και μπορεί να μην γνώρισα τον κούταβο σας ποτέ, αλλά είναι σα να έχασα και εγώ κάτι που αγάπησα. Σας το ξανά λέω είναι μαζί σας !




Kαι από εμένα λοιπόν, καλό ταξίδι φιλάρα !!!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!