πωλήσεων από απόσταση μέσω καταλογών και διαδικτύου και ως μέλος της EMOTA (European Mail Order and Distance Selling Trade Association ) αλλά και ως μέλος της ένωσης Επιχειρήσεων Πωλήσεων από Απόσταση και Aμεσου Marketing (ΕΠΑΜ) δεσμεύεται και σέβεται τον κώδικα δεοντολογίας, γεγονός που εγγυάται στους πελάτες τις ότι θα πραγματοποιήσουν σωστές αγορές από μια αξιόπιστη εταιρεία. Η La Redoute Hellas προσπαθεί πάντα και με κάθε τρόπο να εξυπηρετεί τους πελάτες της, να είναι αξιόπιστη και να σέβεται τον καταναλωτή.
Θα πρέπει να σημειωθεί πως τέτοιου είδους ανώνυμες καταγγελίες προσβάλουν την ταυτότητα και τη δεοντολογία της εταιρείας καθώς δεν αρμόζουν στη φιλοσοφία και το όραμα της.
Στόχος μας είναι η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και με κανένα τρόπο δεν επιθυμούμε οι πελάτες μας να μένουν ανικανοποίητοι με τις υπηρεσίες που τους παρέχουμε.
Είναι γνωστό πως στο χώρο του εμπορίου και πόσο μάλλον στον τομέα των πωλήσεων από απόσταση, καθυστέρηση παραλαβής παραγγελίας μπορεί να συμβεί λόγω μη άμεσης διαθεσιμότητας αλλά πάντα με την έγκυρη ενημέρωση του πελάτη από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας.
Το συγκεκριμένο περιστατικό μπορεί να θεωρηθεί ως μεμονωμένο μιας και ουδέποτε η La Redoute Hellas έχει κατηγορηθεί στο παρελθόν ανώνυμα για καθυστέρηση ή μη απόδοση οφειλών προς τους πελάτες της.
Τέλος θα θέλαμε να σημειώσουμε πως τέτοιου είδους καταγγελίες ανώνυμες αξιολογούνται και ως μη αξιόπιστες με σκοπό πολλές φόρες να βλάπτουν και να διαβάλλουν την εικόνα της εταιρείας.
Με εκτίμηση
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
La Redoute Hellas
Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 14660*.
*Χρέωση ανά κλήση από σταθερό τηλέφωνο 0,2583¤/λεπτό, από κινητό 0,5166¤/λεπτό, ελάχιστη χρέωση 60 δευτερόλεπτα. Για παράπονα μπορείτε να καλείτε στο 210 8107199 καθημερινά από 09:00 έως 17:00, εκτός Σαββάτου και Κυριακής