Καταρχήν σου εύχομαι να υποδεχθείτε το μπομπιράκι σας με ένα πόνο, που λεν και οι γιαγιάδες μας.
Εν συνεχεία, δε ξέρω εάν θα σου φανεί παρήγορο, αλλά η καταγγελία σου δε με εκλπήσει. Διάβασε τις δικές μου περιπέτειες.
Πριν από 5 χρόνια βρέθηκε κατά λάθος ένας κατάλογος προϊόντων της LA REDOUTE στην πολυκατοικία. Τον πήρα, τον ξεφύλλισα & δημιούργησα κωδικό πελάτη.
* Στα 5 αυτά χρόνια που έχω κωδικό πελάτη, λαμβάνω τακτικότατα sms και επιστολές της LA REDOUTE για μεγάλες εκπτώσεις και κουπόνια - δωροεπιταγές στα προϊόντα που παρουσιάζονται στο μεγάλο κατάλογο της εταιρείας, ο οποίος κυκλοφορεί 2 φορές το χρόνο και αποστέλλεται ΔΩΡΕΑΝ. Κατάλογο της LA REDOUTE έχω να δω σχεδόν 2 χρόνια. Πολάκις διαμαρτυρήθηκα στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας (τελευταία και σε πολύ έντονο ύφος), χωρίς αποτέλεσμα.
* Στα 5 αυτά χρόνια που έχω κωδικό πελάτη, ελάμβανα όλα τα έκτακτα έντυπα της εταιρείας (χριστουγεννιάτικα, πασχαλινά, για χοντρές κα) με μειωμένες τιμές επί επιλεγμένων προϊόντων και για τα οποία δεν είχαν ισχύ οι δωροεπιταγές που είχα στα χέρια μου. Τουλάχιστον, αυτό ισχυριζόταν η εκάστοτε υπάλληλος των Τμήματος Παραγγελιών μέσω τηλεφώνου.
* Ελπίζω να μη το έχεις διαπιστώσει, αλλά μερικά προϊόντα (ευτυχώς για όλους μας) πλησιάζουν την ποιότητα των κινέζικων, τη στιγμή που ο καταναλωτής έχει την ψευδαίσθηση ότι αγοράζει/πληρώνει γερμανικό φασόν.
* Ποτέ δεν ειδοποιήθηκα για παραλαβή της παραγγελίας μου στο διάστημα για το οποίο δεσμεύεται η LA REDOUTE. Άγνωστο για ποιο λόγο, η ειδοποίηση γινόταν μετά από 1 1/2 μήνα.
* Είχα τη συνήθεια να κάνω μεγάλες παραγγελίες σε περιόδους εκπτώσεων. Καμία από τις παραγγελίες μου δεν έφτασε ενιαία στα χέρια μου. Πρώτα παραλάμβανα ένα μεγάλο μέρος της παραγγελίας, συνοδευόμενο από το αντίστοιχο δώρο και μετά από αρκετές ημέρες (20 - 60) παραλάμβανα και τα υπόλοιπα προϊόντα. Γιατί διαμαρτύρομαι, αφού στο τέλος έπαιρνα αυτό που παρήγγειλα;
Γιατί πλήρωνα 2 φορές τα έξοδα αποστολής, σα να είχα κάνει ξεχωριστή παραγγελία.
Γιατί, ενώ είχα ενημερωθεί (κατόπιν εορτής) ότι τα υπόλοιπα κομμάτια ήταν σε έλλειψη (λόγω αυξημένης ζήτησης), έκανα αγορές με τη γνωστή μας μέθοδο και τσουπ, χωρίς να έχει προηγηθεί τηλεφωνική ενημέρωση, χτύπαγε το κουδούνι ο υπάλληλος της εταιρείας ταχυμεταφορών και ζητούσε χρήματα για να μου δώσει το πακέτο μου.
* Πριν ενάμιση χρόνο περίπου, έκανα λάθος παραγγελία το μέγεθος παντελονιού, το οποίο και επέστρεψα στην εταιρεία, με τη διαδικασία που μας υποδυκνύεται. Ειδοποιήθηκα να παραλάβω το πακετάκι μου μετά από 1 1/2 μήνα, πλήρωσα το παντελόνι κανονικότα (ως εκ νέου γενομένη παραγγελία + έξοδα αποστολής) και την επιταγή επιστροφής χρημάτων την παρέλαβα (μέσω απλού ΕΛΤΑ παρακαλώ) μετά από 3 μήνες. Στο μεσοδιάστημα βεβαίως καταλαβαίνεις τι έχει γίνει μεταξύ καταναλωτή και εταιρείας.
* Εκεί που είπα πως τέλος για μένα η LA REDOUTE, ήρθε νωρίς η ζέστη. Άρων άρων παρήγγειλα 3 μπλουζάκια και 2 τζην παντελόνια (τα είχε σε καταπληκτική τιμή). Σε περίπου ένα μήνα παρέλαβα τα μπλουζάκια και το δώρο. Όσο για τα τζην, ότι γνωρίζεις γνωρίζω. Δεν έχω αναζητήσει την τύχη τους.
Με αυτά τα πολλά, τέλος οριστικό για μένα η LA REDOUTE και η κάθε LA REDOUTE.
Θα χρεώνομαι ημέρες άδειας από τη δουλειά μου, θα κάνω έρευνα αγοράς (όπως έκανα και προ LA REDOUTE εποχή) και εάν βρω αυτό που θέλω, στην τιμή που θέλω, έχει καλώς. Ειδάλλως, θα πορευτώ με ότι έχω.
Και πάλι σου εύχομαι με το καλό να υποδεχθείτε το μπομπιράκι σας και εάν σας παίρνει κάντε του και γρήγορα αδελφάκι.
--------------------------------------------------------
Μόλις διάβασα την απάντηση που έδωσε η εταιρία La Redoute στην καταγγελία ενός πελάτη τους και το μόνο που έχω να πω είναι ΑΙΣΧΟΣ και ΝΤΡΟΠΗ τους.
Όταν μία εταιρία λαμβάνει παράπονα από τους πελάτες της οφείλει να κάνει την αυτοκριτική της. Λέει η εταιρία: "Το συγκεκριμένο περιστατικό μπορεί να θεωρηθεί ως μεμονωμένο"
Αλήθεια;;;;;; Ε τότε θα πρέπει να ξέχασαν τα δικά μου παράπονα, καθώς και τα παράπονα κι άλλων ανθρώπων που γνωρίζω να έχουν ψωνίσει από αυτούς. Η συγκεκριμένη εταιρία είναι γνωστό ότι καθυστερεί να παραδώσει τα πακέτα τις ακόμα και μήνες. έχει τύχει να κάνω επιστροφή επειδή μου έστειλαν λάθος νούμερο (!!!!!) και να περιμένω 3 μήνες για το σωστό νούμερο.
Η ίδια εταιρία είχε το ΘΡΑΣΟΣ να μου τηλεφωνήσει για να κάνει έρευνα σχετικά με το πόσο ικανοποιημένη έμεινα από την αγορά μου. Αλλά δεν δέχτηκε να ακούσει τις παρατηρήσεις μου.
Όλες αυτές οι πολυεθνικές μας έχουν βρει μ@λ@κες και μας εκμεταλλεύονται. Αυτό που δεν έχουν καταλάβει όμως είναι ότι ο Έλληνας έχει αρχίσει να ξυπνάει και σιγά-σιγά μαθαίνει να ψωνίζει από τους σοβαρούς εμπόρους.
(Και μη βγουν να μου πουν ότι κι αυτό το περιστατικό είναι μεμονωμένο)
Αγαπητό Tro-ma-kti-ko σε παρακαλώ πάρα πολύ να δημοσιεύσεις αυτή την καταγγελία γιατί σε διαβεβαιώ ότι είμαστε αυτή τη στιγμή είμαστε μαζεμένες 3 νέες μαμάδες και τα έχουμε πάρει με τα λεφτά που πετάξαμε στη La Redoute. Με αυτά τα λεφτά θα μπορούσαμε να είχαμε πάρει κάτι καλύτερο για τα παιδάκια μας αυτές τις διακοπές από άλλο μαγαζί. Αυτό που διαβάσαμε μας χάλασε τη διάθεση στις ΠΟΛΥ περιορισμένες (λόγω οικονομικής κρίσης βέβεαια) διακοπές που κάνουμε αυτή τη στιγμή.
--------------------------------------------------------
Γεια και στο tromaktiko αλλα και στις δυο ατυχεις μαμαδες. Θα ηθελα να αναφερω και εγω μια απο τις πολλες περιπτωσεις που ειχα με την εταιρεια La Redoute, οχι αρνητικη αλλα θετικη. Ειμαι και εγω μητερα 2 παιδιων και ειμαι και παλια πελατισσα της εταιρειας. Εχω αγορασει παρα πολλες φορες απο την εταιρεια χωρις να εχει δημιουργηθει κανενα προβλημα. Ψωνιζω τα τελευταια 4,5 χρονια και για μενα αλλα και τα τελευταια 2 χρονια για τα διδυμα κοριτσακια μου. Εκτος απο τις αρχες που ειχα γινει πελατισσα ειχα καποιες καθυστερησεις των ρουχων μου, τα τελευταια 2 χρονια μου ερχονται σχεδον παντα στις ημερες που εχουν ανακοινωσει απο την εξυπηρετηση πελατων τους που και με εξυπηρετησαν οσες φορες καλεσα αλλα και με προσφορες που μου εκαναν με ξανα εκαναν να αγορασω. Μια φορα αντιμετωπισα μεγαλη καθυστερηση (1,5 εβδομαδα παραπανω) αλλα και αυτη σε καμια περιπτωση δεν εφτασε τους 2 μηνες που αναφερετε. Σε ειδη που επεστρεψα λογω θεματος που ειχα με το μεγεθος (δεν ειναι και ευκολο οταν εισαι νεα πελατισσα να καταλαβεις τα μεγεθη), γνωριζα απο την αρχη την διαδικασια οτι πρωτα θα μου επεστρεφαν τα χρηματα και μετα θα πληρωνα την επομενη παραγγελια. Τωρα για την ποιοτητα, μου κανει εντυπωση αυτοπου λετε γιατι και φιλες μου που αγοραζουν αλλα και εγω δεν ειχαμε κανενα προβλημα. Τα ρουχα τους ποιοτικα ειναι φανταστικα, εχω σεντονια και ρουχαλακια των κοριτσιων που τα εχω πλυνει αποιρες φορες και ουτε καν το χρωμα εχει ξεβαψει ουτε εχουν μπει. Ενω απο επωνυμα καταστηματα που εχω αγορασει και εχουν μπει και εχουν ξεθωριασει μετα απο 2 μηνες. Την τελαυταια φορα πριν 1 μηνα που παραγγειλα ηρθε και η μεταφορικη αλλα δεν ημουνα σπιτι, δεν καλεσα αμεσως μολις περασαν 2 εβδομαδες γιατι με ειχαν ενημερωσει για μικρη καθυστερηση που μπορει να ειχε ενα απο τα ρουχαλακια των κοριτσιων. Την επομενη μερα που περασε η μεταφορικη μου εστειλα μηνυμα στο κινητο οτι το πακετο μου ηταν στο καταστημα. Καλεσα και μου το εφεραν το απογευμα, αυτο εγω παντως το θεωρω εξυπηρετηση.Τις περισσοτερες φορες με εχουν βρει σπιτι αλλα και 2 φορες που δεν με βρηκανε, την μια αφησανε χαρτι και την αλλη με καλεσαν αλλα και αυτο μπορει να κανει με την περιοχη.Το μονο παραπονο που θα μπορουσα να εχω ειναι οτι δεν δεχονται πιστωτικη καρτα απο την σελιδα τους μιας και θα προτιμουσα τις αγορες για πιο ασφαλεια απο τον δινω την καρτα μου μεσω τηλεφωνου και οτι δεν υπαρχει αλλος τροπος επιστροφησ χρηματων εκτος απο την επιταγη. Τουλαχιστον να λεγονται τα κακα αλλα να λεγονται και τα καλα. Εγω δεν εχω αντιμετωπισει θεμα και ξερω και αλλες φιλες μου που δεν εχουν κανενα προβλημα με την εταιρεια, ισα ισα που καμια φορα περιμενουμε και πως και πως να ερθει ο νεος καταλογος για να κανουμε εγκαιρα τα ψωνια μας. Μπορει να ειστε πραγματικα ατυχες με τις παραγγελιες.
--------------------------------------------------------
όσον αφορά την απάντηση για την καταγγελία που έγινε για την εταιρεία LA REDOUTE. Καταρχήν ποτέ μα ποτέ δεν μ' ενημέρωσαν για την μη διαθεσιμότητα του προϊόντος Μου είχαν πει το πολύ σε 2 εβδομάδες θα το έχω στα χέρια μου και αυτό δεν έγινε ποτέ ούτε στην πρώτη λάθος παραγγελία αλλα ούτε και στην επόμενη,μάλιστα η κοπέλα απο το τμήμα εξυπηρέτησης στο τηλέφωνο μου είχε πει να περιμένω να δει κατά πόσο το προϊόν θα ήταν διαθέσιμο και τελικά μου απάντησε πως υπήρχε στην αποθήκη.
Έπειτα ζήτησα πάρα πολλές φορές να αλλαχτεί η διεύθυνση μου και κάθε φορά που έπαιρνα τηλέφωνο πάντα μου έλεγαν την παλιά και πάντα την άλλαζαν,αυτό ομως το μ'απασχολεί πολύ απλά το αναφέρω για να δείξω την ασυνέπεια της εταιρείας .Ζήτησα 2 φορές να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο η κάποιον υπεύθυνο τέλος πάντων για να του κάνω τα παράπονα και να βρω μια άκρη επιτέλους και η απάντηση των υπαλλήλων ηταν πως θα τα μεταφέρουμε εμείς . Ξέχασα να σας πω νωρίτερα πως στην τελευταία επικοινωνία που είχα μαζί σας μου είπατε το εξείς:μα γιατί διαμαρτύρεστε δεν είστε η μόνη που δεν έχετε πάρει τα χρήματα,υπάρχουν και άλλες επιταγές με την ίδια ημερομηνία όπου δεν έχουν επανεκδοθεί(ωραίο επιχείρημα ε;)
Τέλος επειδή λέτε πως η καταγγελία είναι ανώνυμη,όπου σ'αυτο έχετε δίκιο,να είστε σίγουροι πως αν το θέμα μου δεν λυθεί την επόμενη εβδομάδα,ετσι οπως μου υποσχέθηκαν για ακόμη μια φορα το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών,πως θα κινηθώ με κάθε νόμιμο μέσω.Και για κακή σας τύχη έχω και το πρώτο ενημερωτικό mail σας για την επιβεβαίωση της παραγγελίας όπου αναφέρει μέσα και την διαθεσιμότητα του προϊόντος που παρήγγειλα. Δεν είναι μεγάλο το ποσό που μου οφείλεται αλλά αγανακτώ πολύ όταν νιώθω πως με κοροϊδεύουν.
Σας ευχαριστώ
Υ.Γ. Δεν θέλω να βλάψω καμία εταιρεία παρα μόνο να βρω το δίκαιο μου. Να φροντίζεται να είστε εντάξει για να μην γίνονται τέτοιου είδους καταγγελίες!