tromaktiko: ΧΑΛΑΣΕ ΤΟ LAPTOP ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ?? ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟ texnikoi.com!!

Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

ΧΑΛΑΣΕ ΤΟ LAPTOP ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ?? ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟ texnikoi.com!!



Είχε προβλημα το laptop μου με την καρτα γραφικων και το πηγα στα γραφεια στον Πειραια που ανεγραφε η εταιρεια texnikoi.com. Με το που το πηγα τους αναφερω, εχοντας σχεση με πληροφορικη και υπολογιστες, οτι κατα 99% εχει προβλημα η καρτα γραφικων και πιθανον και η μητρικη πλακετα...
Μου αναφερε η κοπελα οτι η διαγνωση του προβληματος θα παρει καμμια εβδομαδα, οντας η εταιρεια σε υπολειτουργεια (sic) ή αλλιως σε καλοκαιρινη ψιλοδυαλιση τυπου "οπου φυγει-φυγει και αφηνω μια κοπελα να απανταει κανα τηλεφωνο". Αποδεχομαι - βλακωδως εκ των υστερων - να το αφησω το laptop.

Περνανε 8(!!) εργασιμες μερες για να μου πουν οτι οντως το προβλημα ειναι στην καρτα γραφικων και οτι η οικονομικη προσφορα για την επισκευη του ειναι 270 ευρω!! Δεν αποδεχομαι την προσφορα και λεω να παω να παρω το laptop απο την εταιρεια. Η κοπελα ωρυεται οτι αυτο δεν ειναι εφικτο γιατι ο υπολογιστης εχει σταλει σε αλλο κτιριο της εταιρειας στο οποιο ειναι το service και μου λεει οτι θα τον παραλαβω μετα τις 23 Αυγουστου (μετα απο μια εβδομαδα και βαλε!!) γιατι η εταιρεια κλεινει για 1 εβδομαδα, κατι το οποιο δεν μου ειχε πει οτι τον ειχα παραδωσει και αμα το ηξερα, δεν θα τον αφηνα.
Μιλαω και με εναν υπευθυνο-γκουρου του service, ο οποιος μου λεει οτι απο την στιγμη που δεν αποδεχεται ο πελατης την προσφορα πρεπει να περασουν τουλαχιστον 2 εργασιμες μερες για να τον παραλαβει για να συναρμολογηθει (σημειωση: για να συναρμολογηθει ενα laptop περνει το πολυ 2 ωρες!), κατι το οποιο οφειλα να το γνωριζω γιατι αναγραφεται λεει στο website της εταιρειας και αναφερεται ρητως στις διαδικασιες της!! Μετα απο ερωτησεις μου, διαπιστωσα 1) οτι οι μισες και παραπανω μερες που τους πηρε για να κανω διαγνωση το τι βλαβη εχει οφειλονται στα πηγαÎ! �νε-ελα με την μεταφορικη εταιρεια. Επομενως 8 μερες για να διαγνωσουν το προβλημα. Απαραδεκτο για ιδιωτικη εταιρεια που θελει να κρατηθει στην αγορα, οταν αλλες εταιρειες σε 2 μερες, οχι μονο ανακαλυπτουν το προβλημα αλλα στο λυνουν κιολας (δυστυχως τις εμαθα εκ των υστερων)

2) Δεν ενημερωνουν, ως οφειλαν, οτι η εταιρεια θα κλεισει για 1 εβδομαδα και με αφηνουν ξεκρεμαστο στις δουλειες μου, χανοντας χρηματα που ειδικα αυτην την εποχη τα κυνηγας με το ντουφεκι.
3) Με τις ευγενειες των οπισθιων και με τα "να σας εξηγησω κυριε ταδε", "οι διαδικασιες ειναι σαφεις", "αναγραφονται στο site" (λες και ειμαι υποχρεωμενος να διαβαζω οτι γραφει ενα site).

Ως αποτελεσμα, ειμαι ηδη 1 εβδομαδα χωρις υπολογιστη, θα περασει αλλη 1 εβδομαδα που θα ειναι κλειστα λογω του τρομερου φορτου εργασιας που εχουν και μερικες μερες μεχρι να το συναρμολογησουν και να το στειλουν στα κεντρικα. ΣΥΝΟΛΟ= 20 ΜΕΡΕΣ!! μονο και μονο να κανουν μια δαιγνωση βλαβης και να μπορεσω να το παραλαβω!
Μετα μην αναρωτιουνται ορισμενοι γιατι κλεινουν οι ελληνικες επιχειρησεις...Φταιει και το ΔΝΤ αλλα φταιει και η κουτρα ορισμενων που παριστανουν τους επαγγελματιες..

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!