Αγόρασα πριν από ένα χρόνο ένα laptop Lenovo, με εγγύηση 3 χρόνια.
Ξαφνικά ορισμένα πλήκτρα σταμάτησαν να λειτουργούν.
Το πήγα στο κατάστημα της you.gr απ όπου το αγόρασα με την απόδειξη αγοράς για να μου το επισκευάσουν.
Μετά από 15 ημέρες με ειδοποίησαν ότι ο υπολογιστής μου είχε φτάσει στην Info Quest για επισκευή και ότι η εγγύηση δεν ισχύει γιατί είχε λέει χυθεί υγρό στο πληκτρολόγιο και η επισκευή θα στοιχίσει 74 ευρώ!
Μετά από τις οργισμένες διαμαρτυρίες μου ότι ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΧΥΘΗΚΕ ΥΓΡΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ μου είπαν ότι θα το στείλουν στη Lenovo, αλλά και εκεί λέει θα μου πουν το ίδιο, γιατί στον υπολογιστή υπάρχει υγρό. Τον δε υπολογιστή μου θα τον πάρω σε άλλες 15 εργάσιμες ημέρες! Δηλαδή επί ένα μήνα δεν θα έχω υπολογιστή και θα πληρώσω κοροϊδία 74 ευρώ.
ΕΠΙΜΕΝΩ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΥΘΕΙ ΥΓΡΟ. ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΒΕΒΑΙΟΣ.
Επικοινώνησα με τον συνήγορο του Καταναλωτή και μου είπαν ότι πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν αυτή τη δικαιολογία για να αποφεύγουν τις υποχρεώσεις τους από την εγγύηση. Μπορούν να παρέμβουν, όμως το θέμα είναι «δυσαπόδεικτο», είπαν…
Πως μπορεί να προστατευθεί ο καταναλωτής από τα κόλπα των εταιρειών;