tromaktiko: Βlue star ferries και ζωα

Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Βlue star ferries και ζωα



Φέτος το καλοκαίρι αποφάσισα να ταξιδέψω απο Πειραιά προς Χανιά για ολιγοήμερες διακοπές και έκλεισα εισητήρια με το πλοίο blue horizon της blue star ferries.
Όταν μπήκα στο πλοίο κατάλαβα πως είχα ξαναταξιδέψει προς Ιταλία(Μπάρι) με το συγκεκριμένο 3 χρόνια πριν και δε χάρηκα καθόλου.Στο συγκεκριμένο πλοίο λοιπόν έχουν πρόβλημα με τα κατοικίδια ειδικά τα σκυλιά.Πριν 3 χρόνια είχα πάρει και το σκυλάκι μου μαζί και επειδή είχε κάποιο πρόβλημα υγείας είχα κλείσει ειδική καμπίνα που μπορείς να το πάρεις μαζί,φυσικά πληρώνοντας παραπάνω χρήματα.Φτάνοντας στο πλοίο μου είπαν πως είχαν κάνει λάθος αυτοι που μου έκλεισαν τα εισητήρια και δεν έχουν διαθέσιμη την καμπίνα και να βάλω το άρρωστο σκυλί μου στα ειδικά κλουβιά τα οποία ηταν στην κορυφή του πλοίου.Μετά απο φασαρία κατέβηκε ο καπετάνιος και ξαφνικά βρέθηκε η καμπίνα μου ως εκ θαύματος.Φέτος λοιπόν πηγαίνοντας για Κρήτη δεν είχα πλέον το σκυλάκι μου μαζί(δυστυχώς την χάσαμε)αλλά για κακή μου τύχη μπήκα ξανά στο ίδιο πλοίο.Μας έβαλαν να παρκάρουμε το αμάξι και βγαίνοντας παρατήρησα πως δίπλα απο τα αυτοκίνητα είχαν τοποθετήσει τα σκουριασμένα! πλέον κλουβιά σε ενα χώρο εντελώς ακατάλληλο για ζώα.Αφού ξεκίνησε το ταξίδι θέλησα να κατέβω στο πάρκινγκ να δώ ενα κουτάβι πως ηταν γιατί δε μου είχε φανεί πολύ καλά,το αποτέλεσμα?!Να περιμένω 2 ώρες να μου ανοίξουν(και ενώ είπα οτι το σκυλάκι ηταν δικό μου και ήθελα να δω πώς είναι!) και να μου μιλάνε με ύφος άκρως επιθετικό και αγενές.Μετά απο 2 ώρες και αφου περιμέναμε αρκετά άτομα μας άνοιξαν λέγοντας μας πως υπήρχε ενα πρόβλημα στο πλοίο(ενώ τους άκουσα να μιλάνε μεταξύ τους και να λένε απλά πως έχασαν τον κύριο που είχε τα κλειδιά!) και αφού λογομάχησα για τη ψεύτικη δικαιολογία και για τις συνθήκες οπου έχουν τα ζώα στο πλοίο,μου απάντησε ο ρεσεψιονίστ με ύφος"κοπέλα μου τα παράπονα στη εταιρία".Αυτές είναι οι συμπεριφορές υπαλλήλων εταιριών που οφείλουν να φέρονται ευγενικά και μόνο αυτό δεν κάνουν.Δεν υποχρεώνω κανέναν να αγαπάει τα ζώα,αλλά απαιτώ τη στοιχειώδη ευγένεια και ειλικρίνια οταν πρόκειται για ενα σοβαρό ζήτημα.Αν έχετε ζωάκι απλά μακριά απο το συγκεκριμένο πλοίο(εκτός και αν καθίσετε στο κατάστρωμα!) ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!