Η τιμή του δωματίου ήταν 70€ και μας ζήτησε να του καταβάλουμε σε λογ/σμό που μας υπέδειξε 140€, όπως και πράξαμε στις 2 Αυγούστου. Δυστυχώς για επαγγελματικούς λόγους όμως αναγκαστήκαμε την επόμενη κιόλας ημέρα να ακυρώσουμε την κράτηση. Ενημερώσαμε κ τηλεφωνικώς αλλά κ με e-mail (ευτυχώς όπως αποδείχτηκε). Φυσικά βάσει νομοθεσίας εφόσον τον ενημερώσαμε 21 μέρες νωρίτερα, το ποσό της προκαταβολής θα μας επιστρεφόταν στο ακέραιο. Μας ενημέρωσε λοιπόν οτι επειδή τη το ξενοδοχείο είναι 25 χλμ μακριά από την Ηγουμενίτσα θα μας έκανε την επιστροφή μια εβδομάδα μετά. 10 ημέρες αργότερα καμία κατάθεση δεν είχε γίνει στο λογ/σμό μας και επικοινωνήσαμε μαζί τους. Μας έβρισε με τα χειρότερα λόγια λέγοντάς μας ότι θα μας τα επιστρέψει όποτε εκείνος γουστάρει και μας έκλεισε το τηλέφωνο μόλις ζητήσαμε να μάθουμε το όνομα του. Ξαναεπικοινωνήσαμε κ το σκηνικό επαναλήφθηκε. Στη συνέχεια κ αφού ολες οι "αρμόδιες" και καλά υπηρεσίες (ΕΟΤ, Τουριστική Αστυνομία και Ένωση Καταναλωτών) δήλωναν αναρμόδιοι επικοινωνήσαμε με φίλο δικηγόρο. Μόλις εκείνος τους τηλεφώνησε ξαφνικά ο κος Ξενοδόχος γλύκανε τον τόνο της φωνής του κ επέδειξε εξαιρετικό ενδιαφέρον να μας τα επιστρέψει άμεσα. Ο δικηγόρος μας τον ενημέρωσε οτι αν δεν έχει προβεί στην κατάθεση μέχρι την Τετάρτη 18/08 θα προχωρήσει δικαστικά.
Σάββατο 14 Αυγούστου 2010
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ "MEGA ΑΜΜΟΣ" ΣΤΑ ΣΥΒΟΤΑ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
Η τιμή του δωματίου ήταν 70€ και μας ζήτησε να του καταβάλουμε σε λογ/σμό που μας υπέδειξε 140€, όπως και πράξαμε στις 2 Αυγούστου. Δυστυχώς για επαγγελματικούς λόγους όμως αναγκαστήκαμε την επόμενη κιόλας ημέρα να ακυρώσουμε την κράτηση. Ενημερώσαμε κ τηλεφωνικώς αλλά κ με e-mail (ευτυχώς όπως αποδείχτηκε). Φυσικά βάσει νομοθεσίας εφόσον τον ενημερώσαμε 21 μέρες νωρίτερα, το ποσό της προκαταβολής θα μας επιστρεφόταν στο ακέραιο. Μας ενημέρωσε λοιπόν οτι επειδή τη το ξενοδοχείο είναι 25 χλμ μακριά από την Ηγουμενίτσα θα μας έκανε την επιστροφή μια εβδομάδα μετά. 10 ημέρες αργότερα καμία κατάθεση δεν είχε γίνει στο λογ/σμό μας και επικοινωνήσαμε μαζί τους. Μας έβρισε με τα χειρότερα λόγια λέγοντάς μας ότι θα μας τα επιστρέψει όποτε εκείνος γουστάρει και μας έκλεισε το τηλέφωνο μόλις ζητήσαμε να μάθουμε το όνομα του. Ξαναεπικοινωνήσαμε κ το σκηνικό επαναλήφθηκε. Στη συνέχεια κ αφού ολες οι "αρμόδιες" και καλά υπηρεσίες (ΕΟΤ, Τουριστική Αστυνομία και Ένωση Καταναλωτών) δήλωναν αναρμόδιοι επικοινωνήσαμε με φίλο δικηγόρο. Μόλις εκείνος τους τηλεφώνησε ξαφνικά ο κος Ξενοδόχος γλύκανε τον τόνο της φωνής του κ επέδειξε εξαιρετικό ενδιαφέρον να μας τα επιστρέψει άμεσα. Ο δικηγόρος μας τον ενημέρωσε οτι αν δεν έχει προβεί στην κατάθεση μέχρι την Τετάρτη 18/08 θα προχωρήσει δικαστικά.
Εδώ σχολιάζεις εσύ!