αιτήματα αναζήτησης στο δικτυακό τόπο της Yahoo στις ΗΠΑ και τον Καναδά διεκπεραιώνονται πλέον από τη μηχανή Bing της Microsoft.
Προς το παρόν η μετάβαση αφορά μόνο τα αιτήματα αναζήτησης στην αγγλική γλώσσα στις δύο αυτές αγορές της Β.Αμερικής. Mέχρι το 2012, όμως, θα έχει επεκταθεί σε όλες γλώσσες και σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται η Yahoo.
Σε πρώτη φάση οι διαφημίσεις που προβάλλονται δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης θα ελέγχονται από τη Yahoo, μέχρι να ενεργοποιηθεί τελικά η πλατφόρμα online καταχωρίσεων της Microsoft.
Η Microsoft ελπίζει έτσι ότι θα καταφέρει τελικά να βγάλει κέρδη από το τμήμα online υπηρεσιών, το οποίο έχει φέρει ζημίες 4 δισ. δολαρίων τα δύο τελευταία οικονομικά έτη.
Η συμφωνία συνεργασίας υπεγράφη πριν από 13 μήνες, έπειτα από την κατάρρευση των συνομιλιών για την εξαγορά του συνόλου της Yahoo από τη Microsoft. H διεύθυνση της Yahoo παραδέχεται τώρα ότι μετανιώνει που δεν δέχτηκε την πώληση, καθώς η τιμή της μετοχής της έχει πέσει πολύ κάτω από το ποσό που προσέφερε η Microsoft.
Σύμφωνα με στοιχεία της comScore Inc., η Yahoo και η Microsoft έχουν σήμερα από κοινού το 28% της αγοράς διαδικτυακών αναζητήσεων στις ΗΠΑ, συγκριτικά με 66% για τη Google.
Παρόλο που η Yahoo θα βασίζεται πλέον στην τεχνολογία της Microsoft, διατηρεί τη δυνατότητα να τροποποιεί ελαφρώς τα αποτελέσματα των αναζητήσεων χρησιμοποιώντας δικούς της αλγόριθμους.
Πηγή: in.gr