Το MySpace αλλάζει, σε μία προσπάθεια να αποκτήσει πιο νεανικό και μοντέρνο χαρακτήρα. Ωστόσο, οι «κακές γλώσσες» λένε ότι, εξωτερικά τουλάχιστον, «καταφέρνει» να μοιάζει σιγά-σιγά πιο πολύ με το Facebook, παρόλο που ο στόχος –υποτίθεται ότι- είναι το ακριβώς αντίθετο: να διαφοροποιηθεί από αυτό.
Μεταξύ άλλων, το MySpace πλέον δίνει μεγαλύτερη έμφαση στη συνεχώς ανανεωνόμενη ροή των updates των χρηστών του και στο κοινής πρόσβασης περιεχόμενο. Επίσης συγκεντρώνει τις συστάσεις, όπως για παιγνίδια, συμβάντα κλπ., σε μια ενιαία ενότητα αντί να είναι διάσπαρτες στη σελίδα. Ακόμα οι φωτογραφίες, τα βίντεο, η μουσική και τα συμβάντα θα συνδυάζονται σε μια ενιαία ενότητα στην πρώτη σελίδα του χρήστη.
Ο ανασχεδιασμός αυτός εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο αλλαγών με στόχο το MySpace να κρατήσει το ενδιαφέρον των χρηστών του και να προσελκύσει νέους (κυρίως στην ηλικία), καθώς και αυτούς που έχουν χρόνια να το επισκεφτούν. Οι έφηβοι και γενικά οι νεότεροι είχαν εξ αρχής υπάρξει το συγκριτικό πλεονέκτημα του MySpace, ενώ το Facebook έγινε πιο δημοφιλές στα άτομα άνω των 35 ετών.
Το MySpace υπολογίζεται ότι έχει γύρω στους 120 εκατ. χρήστες παγκοσμίως έναντι 500 εκατ. του Facebook.