Τα καταστήματα public σε προτρέπουν να γίνεις μέλος αφού σε φακελώσουν ώστε να "απολαμβάνεις" κάποια προνόμια. Ένα απο τα προνόμια αυτά είναι 10% έκπτωση σε όλα τα βιβλία.
Σήμερα λοιπόν πήγα να αγοράσω ένα βιβλίο για δώρο. Συγκεκριμένα το "Για τον μπαμπά μου" απο την συγγραφέα Exley Helen, εκδόσεις Μίνωας. Πάω στο ταμείο, δίνω την κάρτα μέλους, την περνάει η ταμείας στο σύστημα και στη συνέχεια με ρωτάει "Τι είναι αυτό;". "Βιβλίο" της απαντάω "δεν φαίνεται;". Μετά από κάποια δευτερόλεπτα αμηχανίας (απο πλευράς της) μου απάντησε ότι δεν βγάζει το σύστημα έκπτωση στο συγκεριμένο βιβλίο διότι "αυτό δεν είναι ακριβώς βιβλίο" (το ξεφυλλίζει καθώς μου μιλάει) "άλλωστε στην αρχή γράφει Από: και Πρός:". "Ε τότε θά ναι γράμμα" της απαντάω. Επειδή δεν είχα και τον άπειρο χρόνο για να δώσω συνέχεια στο θέμα, άλλωστε δε θα με σώζανε τα 0,70ευρώ που θα γλίτωνα,τη ρώτησα τι χρωστάω εν τέλη. 7,02 (αναγραφόμενη τιμή) μου απάντησε. Δηλαδή όχι μόνο την έκπτωση δεν μου έκανε,ούτε κάλεσε τον υπεύθυνο για να δούν το λάθος, αλλά κράτησε και το απαξιωτικό ποσό των 0,02?!!!!
Προτρέπω τον υπεύθυνο του καταστήματος να εκπαιδεύσει το προσωπικό του ώστε να ξέρει τι να απαντάει σε αστοχίες του συστήματός ΤΟΥΣ ώστε να μην μας δείχνουν πως μας θεωρούν ηλίθιους λέγοντάς μας πως κάτι που έχει συγγραφέα και εκδοτικό οίκο δεν είναι ακριβώς βιβλίο! Επίσης επισημαίνω την προσοχή των καταναλωτών ώστε να ξανασκεφτούν αν θέλουν να γίνουν μέλη στο συγκεκριμένο κατάστημα μιας και τα προνόμια και οι προσφορές δεν ισχύουν πάντα.
Υ.Γ.: Επειδή τυχαίνει να διατηρώ οικογενειακή επιχείρηση βιβλιοπωλείου σε επαρχιακή πόλη, θα ήθελα να σας ενημερώσω οτι αυτό το 10% έκπτωση που αναφέρει το public για όλα(;) τα βιβλία είναι ένας "αέρας" που ο κάθε βιβλιοπώλης (και ο πιο μικρός ακόμη) μπορεί να δώσει στον κάθε πελάτη. Με αφορμή το παραπάνω, μήπως θα έπρεπε να ξανασκεφτούμε από που θα ψωνίζουμε; Γιατί να στηρίζουμε τους κολλοσούς που θα μας παρουσιάσουν το βιβλίο ως "όχι ακριβώς βιβλίο" και όχι κάποιο κατάστημα πιο μικρό που θα αντιμετωπίσει τον πελάτη με σεβασμό, θα του παρέχει την ίδια έκπτωση και που μας έχει και περισσότερη ανάγκη;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ