tromaktiko: Q-Telecom και το θεατρο του παραλογου

Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

Q-Telecom και το θεατρο του παραλογου



χρησιμοποιώ εδω και 3 μηνες ίντερνετ μεσω κινητου της Q telecom ολα πήγαιναν μια χαρα ειχα ταχύτητες της τάξης των 50-60ΚΒ/s εδω και 4 μερες ομως η ταχύτητα δεν ξεπερναει τα 4ΚΒ/s. Και καπου εδω ξεκιναει η κωμωδια....
Πέρνω τηλ στην wind εξηγω το προβλημα στην κοπελα μου λεει μισο λεπτο να το δουμε περιμενω 2-3 λεπτα στην αναμονη και μου το κλεινει, ξαναπαίρνω ξαναλέω το πρόβλημα μου "μισο λεπτο" μου λεει και το κλείνει, ξαναπαίρνω τα ξαναλέω περιμένω 5 λεπτα στην αναμονή μου απαντάνε οτι το νουμερο μου 699χχχχχ δεν ειναι wind οπως νομιζε αλλα Q και οτι δεν εχει καμια σχέση το δικτυο της wind με την Q και οταν το ρώτησα μα απο την wind εχω full σημα 3G μου απαντάει οτι αποκλείεται "ΑΛΛΟ WIND ΑΛΛΟ Q ΚΥΡΙΕ μου" με ειρωνεία τον ρωτάω το όνομά του και μου λεει "Μάνθο! ς για πείτε μου και το δικο σας κυριε .. θέλετε μήπως κατι αλλο?.Μετα παίρνω στην Q στο 1222 και αφου τους τα ξαναεξηγω μου λενε οτι η Q δεν εχει σημα 3G και οτι αποκλείεται να έμπαινα με τέτοιες ταχύτητες για 3 μηνες -μα τους λεω εδω και 4 μερες μονο εχω προβλημα ολο το προηγούμενο 3 μηνο έμπαινα μια χαρα "αποκλείεται λεει η ταχύτητα σας να ξεπέρναγε τα 5ΚΒ/s μίλησα και με τους τεχνικούς ισως συνδεόσασταν με περιαγωγή απο αλλο δικτυο " - που στην Αθήνα ρωταω συνδέθηκα με περιαγωγή?
-Ισως μου λεει
τελικα και τα νευρα μου έσπασαν και χαλασα ποσα στα τηλεφωνήματα και το πρόβλημα δεν βλεπω να λύνεται
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!