tromaktiko: Η ΑΝΙΕΡΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΤΟΥ SITE BOOKING ΚΑΙ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ

Σάββατο 14 Αυγούστου 2010

Η ΑΝΙΕΡΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΤΟΥ SITE BOOKING ΚΑΙ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ



Θέλω και εγώ να εκφράσω τη διαφωνία μου σχετικά με το δημοσίευμα στο οτι δεν δημοσιεύονται ολα τα σχόλια στο Booking.com.
Είμαι ξενοδόχος και γνωρίζω οτι τα σχόλια του εν λόγω σαιτ είναι απο τα πλέον αξιόπιστα που μπορεί να βρει κανείς στο ίντερνετ.Για να γράψει κάποιος σχόλιο θα πρέπει να έχει κάνει κράτηση και να έχει μείνει.Σε κάποια άλλα σαιτς μπορεί να γράψει ο οποισδήποτε όπως πχ : tripadvisor,holidaycheck και άλλα.Βέβαια θα πρέπει το σχόλιο να μήν έχει βρισιές .Είμαι στη διάθεση του αναγνώστη μιας και γνωρίζω την hotel account manager στην Ελλάδα να την ενημερώσουμε σχετικά εαν κάτι τέτοιο έχει συμβεί.
Συνεργάζομαι αρκετά χρόνια με τη Booking.com απο όταν δεν είχε κάν γραφεία εδώ στη Ελλάδα και τη θεωρώ ότι καλύτερο υπάρχει και τη χρησιμοποιώ και εγώ για διαμονή στο εξωτερικό.

Παραμένω στη διάθεση του αναγνώστη και θα το προωθήσω το μύνηνα του.
Γιώργος Ρενιέρης
http://www.renierishotel.gr/
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!