επικοινώνησα με τον αποστολέα για να μάθω τον αριθμό φορτωτικής & να ψάξω που χάθηκε ο χρησοπληρωμένος φάκελος που θα έπρεπε να έρθει εντός το πολύ 2 ημερών. Γι' αυτό άλλωστε δεν πληρώνει κανείς αυτές τις υπηρεσίας ταχυμεταφοράς?
Ο αποστολέας με πληροφόρησε (μέτα από επικοινωνία που έιχε με το εκεί κατάστημα) ότι όχι μόνο είχε παραδοθεί ο φάκελος αλλά είχε υπογραφεί κιόλας κανονικά. Ποιος παρέλαβε λοιπόν τον φάκελο & ποιός πλήρωσε το απαιτούμενο αντίτιμο για να του τον δώσουν?
Καθ'ότι εργάζομαι σε εταιρία, είχα ζητήσει να επισημανθεί το όνομα αυτής καθώς & ο όροφος έτσι ώστε να μην γίνει κάποιο λάθος. Μετά από επικοινωνία που είχα με το κατάστημα της Ν. Ιωνίας αυτό που είχαν να πουν είναι ότι έχουν το voucher & έχει υπογραφεί και ότι θα πουν στον courier να μου το φέρει να το δω!Να το κάνω τι ακριβώς??? Θα μου πληρώσει ο courier την ασφάλεια του αυτοκινήτου μου την οποία εμπιστεύθηκα σε αυτούς & όχι στα ΕΛΤΑ που καλοκαιριάτικα υπολειτουργούν για αυτό ακριβώς το λόγο!Για να το παραλάβω με ασφάλεια!!
Είναι τουλάχιστον απαράδεκτη η συμπεριφορά τους & αδικαιολόγητη επίσης!Τους έχω πάρει από τις 9.30 & η ώρα είναι 3 & δεν έχω καμία απάντηση τους!Περιμένουν πότε θα έρθει ο courier. H εκτίμηση μου είναι ότι απλώς κερδίζουν χρόνο προσπαθώντας να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα!Το σίγουρο είναι ότι εαν το πρόβλημα μου δεν λυθεί σήμερα θα κάνω επώνυμη καταγγελία σε όποιον χρειαστεί μπας & βάλουν μυαλό γιατί δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο με την συγκεκριμένη υπηρεσία. Αν δεν μπορούν να λειτουργήσουν σωστά τα καταστήματα τους να τα κλείσουν!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ