tromaktiko: Καταγγελια για Speedex Courier N.Iωνιας Αττικής

Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

Καταγγελια για Speedex Courier N.Iωνιας Αττικής



Την Δευτέρα μου στείλανε ένα φάκελο από Καβάλα με την Speedex. Δεδομένου του ότι δεν παρέλαβα τίποτα μέχρι σήμερα (& αφού θα πλήρωνα & τα έξοδα αποστολής) ...
επικοινώνησα με τον αποστολέα για να μάθω τον αριθμό φορτωτικής & να ψάξω που χάθηκε ο χρησοπληρωμένος φάκελος που θα έπρεπε να έρθει εντός το πολύ 2 ημερών. Γι' αυτό άλλωστε δεν πληρώνει κανείς αυτές τις υπηρεσίας ταχυμεταφοράς?


Ο αποστολέας με πληροφόρησε (μέτα από επικοινωνία που έιχε με το εκεί κατάστημα) ότι όχι μόνο είχε παραδοθεί ο φάκελος αλλά είχε υπογραφεί κιόλας κανονικά. Ποιος παρέλαβε λοιπόν τον φάκελο & ποιός πλήρωσε το απαιτούμενο αντίτιμο για να του τον δώσουν?

Καθ'ότι εργάζομαι σε εταιρία, είχα ζητήσει να επισημανθεί το όνομα αυτής καθώς & ο όροφος έτσι ώστε να μην γίνει κάποιο λάθος. Μετά από επικοινωνία που είχα με το κατάστημα της Ν. Ιωνίας αυτό που είχαν να πουν είναι ότι έχουν το voucher & έχει υπογραφεί και ότι θα πουν στον courier να μου το φέρει να το δω!Να το κάνω τι ακριβώς??? Θα μου πληρώσει ο courier την ασφάλεια του αυτοκινήτου μου την οποία εμπιστεύθηκα σε αυτούς & όχι στα ΕΛΤΑ που καλοκαιριάτικα υπολειτουργούν για αυτό ακριβώς το λόγο!Για να το παραλάβω με ασφάλεια!!

Είναι τουλάχιστον απαράδεκτη η συμπεριφορά τους & αδικαιολόγητη επίσης!Τους έχω πάρει από τις 9.30 & η ώρα είναι 3 & δεν έχω καμία απάντηση τους!Περιμένουν πότε θα έρθει ο courier. H εκτίμηση μου είναι ότι απλώς κερδίζουν χρόνο προσπαθώντας να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα!Το σίγουρο είναι ότι εαν το πρόβλημα μου δεν λυθεί σήμερα θα κάνω επώνυμη καταγγελία σε όποιον χρειαστεί μπας & βάλουν μυαλό γιατί δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο με την συγκεκριμένη υπηρεσία. Αν δεν μπορούν να λειτουργήσουν σωστά τα καταστήματα τους να τα κλείσουν!
 
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!