tromaktiko: Tο γράμμα...

Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Tο γράμμα...



''...δεν έχω κάνει πολλές διακοπές στη ζωή μου...κάθε χρόνο όμως είναι με τους γονείς μου...

που από ότι καταλαβαίνω χαίρονται πολύ που έχουν περισσότερες ώρες να περάσουν μαζί μου,το μοναχοπαίδι τους,στη θάλασσα...είπα χαίρονται και νομίζω ότι φέτος δεν ήταν και τόσο χαρούμενοι οι γονείς μου...δεν ξέρω αν φταίω εγώ,μάλλον όχι γιατί ήμουν καλό παιδί...τους άκουγα όμως να μιλάνε και να λένε κάτι για τρόικα,κρίση,ανεργία,απολύσεις,φτώχεια χωρίς να καταλαβαίνω όλες τις λέξεις αυτές ακόμα...κατάλαβα κάποιες κακές λέξεις που έλεγε ο μπαμπάς μου και τις οποίες μου έχει απαγορέψει να λέω,όταν μίλαγε για κάποιους πολιτικούς...τους οποίους δεν πρέπει να συμπαθεί καθόλου...αν και μικρό παιδί στεναχωριέμαι και αγχώνομαι όταν βλέπω τους γονείς μου στεναχωρημένους και λυπημένους...τώρα εδώ στην αμμουδιά,σήμερα που είναι η τελευταία μέρα των διακοπών μας,θα τους γράψω ένα γράμμα που θα λέει πόσο πολύ τους αγαπώ και ότι θα δείρω πολύ άσχημα όποιον τους στεναχωρεί...κι αυτήν την τρόικα αλλά περισσότερο αυτούς τους πολιτικούς...''

παιδάκι
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!